Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dnes 4.6 mezi 12h-14h nedorazil technik bez jedine omluvy. Infolinka mlčí, nabízí maximálně nový termín pro návštěvu technika. Neochota řešit problém, na lince si člověk počká klidně 30minut. Výsledek? Pošleme vám ještě dnes vyjádření na mail, proč technik nedorazil.
Vyjádření nepřišlo žádné
Ono totiž hodně lidi, po covid době má ten čas. Se valet doma a čekat na technika, protože práce která ten internet jednou za měsíc zaplatí, přeci počká.
(V mailu si čtu jaký je postih když člověk není doma při smluveni schůzky)
Snad se stejného práva podaří dosáhnout i u spotřebitele.
Podvečer se tedy
Vydavam na pobočku VF, okamžitě vypovědět službu. Objednat službu od konkurence. S tím ze služba od VF nebyla v daný termín dodána.
Na prodejně se nechávám od prodejce VF ukecat na omluvy ( s externí firmou, technici) s tím ze když na poboček slozim zálohu. Donesu si zapůjčeny přenosný LTE internet. Který po zapojeni moji sluzby, oproti záloze vrátím.
Jak velké překvapeni, ani LTE internet co mi byl zapujcen nefunguje. Sim není registrována v síti.
Dnes sem díky společnosti Vodafone přišel o více jak 4 hodiny mého času. Které mi nikdo nezaplatí. Velke zklamání, pro me jako dlouholetého zákazníka.
Pevný internet na doma
Chci aby mi fungoval net. Nechci na to čekat měsíc, a nechci řešením dané věci trávit tolik svého času.
|
Tweet |