Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:82
Stále v řešení:16
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 89 stížnostech.

#51138Dvakrát zaplacená objednávka

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 19 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2021, před měsícem

Jitka Čížkovská

Znění stížnosti

dobrý den, omylem jsem z účtu 2x zaplatila za jednu objednávku, s hot line lidl si píšu již přes měsíc - ověřuje to již 8 různých zaměstnanců firmy Lidl nicméně stále se nic nevyřešilo
č. objednávky 3250603361 ze dne 26.04. - platba 5.5. a 8.5. 2 799,-
posílala jsem printscreen účtu i plnou moc jelikož jsem balík nechala zaslat na adresu své matky a už se mi nikdo neozývá
už ani nevěřím, že peníze vrátí jen jsem dost zklamaná, měla jsem Lidl za spolehlivého obchodníka


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2021 13:07, před měsícem

Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
12.6.2021 08:17, před měsícem

Dobrý den, za komplikace i časovou prodlevu spojenou s vrácením platby se Vám omlouváme. Situaci jsme prověřili a evidujeme, že příslušné oddělení již celou záležitost řeší. Požadavek jsme zaurgovali a v nejkratším možném termínu budete kontaktována. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátila. Přejeme, pokud možno, hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2021 15:45, před 6 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.