Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:463
Z toho za letošní rok:83
Stále v řešení:17
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 89 stížnostech.

#51238Objednávka přes e-shop

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2021, před měsícem

Blanka Vaňková

Znění stížnosti

24.5.2021 mi přišlo:
Je nám líto, ale na Vámi zadaný e-mail a telefon neevidujeme žádnou objednávku. Prosíme Vás o informaci, zda Vaše objednávka byla placena kartou nebo na dobírku, ihned odpověď na e-mail hotline@lidl.cz


Produkt

24.5.2021 mi přišlo: Je nám líto, ale na Vámi zadaný e-mail a telefon neevidujeme žádnou objednávku. Prosíme Vás o informaci, zda Vaše objednávka byla placena kartou nebo na dobírku, ihned odpověď na e-mail hotline@lidl.cz


Požadované řešení

čekám na vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2021 11:31, před měsícem

Pokud má spotřebitelka na základě smluvního nebo zákonného titulu nárok na vrácení peněz, měla by jí je společnost neprodleně vydat. V opačném případě by totiž zadržovala peníze spotřebitele bez právního důvodu a mohla by se tím dopustit bezdůvodného obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
16.6.2021 12:10, před měsícem

Dobrý den, za komplikace i časovou prodlevu spojenou s vrácením platby se Vám omlouváme. Doporučujeme Vám znovu se obrátit na zákaznický servis. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím dTestu obrátila. Přejeme, pokud možno, hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2021 10:24, před 8 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.