Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#51238Objednávka přes e-shop

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2021, před 3 lety

Blanka Vaňková

Znění stížnosti

24.5.2021 mi přišlo:
Je nám líto, ale na Vámi zadaný e-mail a telefon neevidujeme žádnou objednávku. Prosíme Vás o informaci, zda Vaše objednávka byla placena kartou nebo na dobírku, ihned odpověď na e-mail hotline@lidl.cz


Produkt

24.5.2021 mi přišlo: Je nám líto, ale na Vámi zadaný e-mail a telefon neevidujeme žádnou objednávku. Prosíme Vás o informaci, zda Vaše objednávka byla placena kartou nebo na dobírku, ihned odpověď na e-mail hotline@lidl.cz


Požadované řešení

čekám na vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému