| Počet nahlášených stížností: | 820 |
| Z toho za letošní rok: | 36 |
| Stále v řešení: | 5 |
68%
32%
Dobrý den, již potřetí se mi stalo, že jsem si zakoupila kozí sýr Pilos a po otevření v den koupě v na něm byla plíseň. Mohu doložit foto.
Dostat slevu na další nákup v Lidlu, jelikož jsem takhle přišla již min. o 200 Kč
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
V případě, že jsou zakoupeny výrobky (sýr) neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či spotřebitelem očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.
Spotřebitel by mohl rovněž zvážit podání podnětu Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů.
Dobrý den, paní Strejčková, mrzí nás Vaše nespokojenost se sýrem, který jste v naší prodejně zakoupila a že jste si na něm nemohl/a pochutnat. Za jeho nízkou kvalitu se Vám omlouváme. Doporučujeme Vám v tomto případě zboží ve kterékoliv naší prodejně reklamovat, budou Vám vráceny peníze i bez předložení účtenky, máte-li jej stále k dispozici. Přejeme Vám hezký den. S pozdravem Lidl Česká republika.
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.