Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#51588Ztracený balík

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 30 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
09.07.2021, před 3 lety

Jiří Mráz

Znění stížnosti

Dobrý den, 6.7. 2021 Má přítelkyně poslala balík přes Zásilkovnu, vše vypadalo v pořádku dokud mi příjemce nenapsal že mu přišlo úplně něco jiného, stalo se že na balík který příjemci přišel Zasilkovna nalepila štítek z mého balíku. Tudíž můj balik v hodnotě 8,500 je někde, bůh ví kde, při řešení přímo se Zásilkovnou jsme došli k tomu že přítelkyně balík vůbec neposlala, jak si to vůbec můžou dovolit říct když jí poslali i potvrzení o balíku, no nestačil jsem se divit, ale to byl teprve začátek, Zasilkovna nám začala posílat jakési kódy vystornovaného balíku, nejspíše jim došlo že někde udělali chybu a snaží se to hodit na nás, ze strany Zásilkovny, minimální komunikace a minimální ochota cokoliv řešit, nyní víme že poslední informace je že balík zustal kdesi v depu v Praze a nyní tam je bez štítku protože ten štítek z mého balíku je na cizím balíku(cizí balík nese teď dva štítky aby sme si rozuměli) nyní jsem ve stadiu googlení jak podat stížnost a dostat Zásilkovnu k soudu, už jen proto že se ze mě jako odesílatele a přijemce snaží udělat uplný pitomce a udělat z toho naší chybu, kamerový záznam z prodejny nebude problém.


Produkt

Balík s Nintendo SWITCH v hodnotě 8,500,-


Požadované řešení

Aby se člověk v tom depu co přelepil štítek na špatný balík sebral, našel můj balík (nyní bez štítku) a začlo se to řešit. Víme kde přesně je chyba i kde balík skončil, nechapu proč z nás musí Zasilkovna dělat tupce. děkuji.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému