Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 43 |
Stále v řešení: | 25 |
Dobrý den, 6.7. 2021 Má přítelkyně poslala balík přes Zásilkovnu, vše vypadalo v pořádku dokud mi příjemce nenapsal že mu přišlo úplně něco jiného, stalo se že na balík který příjemci přišel Zasilkovna nalepila štítek z mého balíku. Tudíž můj balik v hodnotě 8,500 je někde, bůh ví kde, při řešení přímo se Zásilkovnou jsme došli k tomu že přítelkyně balík vůbec neposlala, jak si to vůbec můžou dovolit říct když jí poslali i potvrzení o balíku, no nestačil jsem se divit, ale to byl teprve začátek, Zasilkovna nám začala posílat jakési kódy vystornovaného balíku, nejspíše jim došlo že někde udělali chybu a snaží se to hodit na nás, ze strany Zásilkovny, minimální komunikace a minimální ochota cokoliv řešit, nyní víme že poslední informace je že balík zustal kdesi v depu v Praze a nyní tam je bez štítku protože ten štítek z mého balíku je na cizím balíku(cizí balík nese teď dva štítky aby sme si rozuměli) nyní jsem ve stadiu googlení jak podat stížnost a dostat Zásilkovnu k soudu, už jen proto že se ze mě jako odesílatele a přijemce snaží udělat uplný pitomce a udělat z toho naší chybu, kamerový záznam z prodejny nebude problém.
Balík s Nintendo SWITCH v hodnotě 8,500,-
Aby se člověk v tom depu co přelepil štítek na špatný balík sebral, našel můj balík (nyní bez štítku) a začlo se to řešit. Víme kde přesně je chyba i kde balík skončil, nechapu proč z nás musí Zasilkovna dělat tupce. děkuji.
|
Tweet |