Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#51614Stížnost na zaměstnance a špatné markování zboží kde je to "okrádání zákazníka"

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.07.2021, před 3 lety

Kateřina Pardubická

Znění stížnosti

V Praze dne 5.7.2021



Věc: Stížnost na pokladní jménem pí Ivana a klamání zákazníka cenami na prodejně





Dobrý den,





dne 5.7.2021 v čase 17:47 hod. jsme s přítelem nakupovali v prodejně LIDL – filiálka č.5002, účtenka č.04158 (Praha Smíchov, Vrchlického-Hlaváčkova 1334/19, 150 00 Praha 5), kde jsme měli nákup za necelých 1500,--Kč ale přístup Vašich zaměstnanců je neuvěřitelný (a to není poprvé) a tímto žádám o vyřešení celé situace a navrácení peněz (za doslova „okrádání“ zákazníků) viz. přiložená účtenka, kde to předám i na ČOI, jelikož tohle není poprvé, kde snižujete cenu a cena namarkovaná na pokladně neodpovídá ceně v regálech popř. když máte zlevněný produkt, tak Vaší zaměstnanci ji nezadávají ručně a několikrát jsem již musela opět vážit cestu zpět aby mi rozdíl ceny byl navracen.



K celé situaci, která se odehrála dne 5.7.2021, když jsem si vybrali na prodejně nákup a nákup vyložili na pokladní pás, kde jsme nákup měli uložený v papírových krabicích (2 ks), kde jsem se předem paní pokladní se jmenovkou Ivana zeptala, zda chce nákup z krabic vyložit, natož nebyla žádná odpověď, jelikož byla nepříjemná již na prvního zákazníka a ten už na ní rozčiloval, kde mu pokladní se jmenovkou Ivana, nebyla schopna na účtence vysvětlit navrácené láhve a řešil to a ještě dodal, že příště by to chtělo profesionálnější jednání, jelikož si nakonec na vše přišel na účtence sám ale jí evidentně vše zdržovalo od dalších nákupů. Zřejmě tento zákazník pokladní pí Ivanu rozhodil a následoval druhý zákazník před námi a jak byla v rozpoloženém negativním stavu, tak opět další zákazník - mladík reklamoval nákup, že mu naúčtovala 2x Coca-Colu, kde měl jen 1 KS (vše jde dle účtenek dohledat s předcházejícími nákupy, jelikož naše účtenka je pod číslem 04158 a zákazníci před námi měli tudíž 04157, 04156).





Poté jsme následovali my a natož začala silou vše vysypávat na hromadu a když ji říkám, že jsem se ptala, zda chce nákup vyložit, tak nulová odpověď a vztekle pokračovala. Natož, když markovala ji říkáme, že by mohla zpomalit a ne z nákupu mít hroudu, kde se to nestíhá balit a z výrobků doslova šrot, kde čokolády Mileny (než je rozebraly doma děti) byly polámané a zmačkané natolik, že bych ji dala Vaší pokladní, celý nákup proplatit, odpověděla vztekle, že musí stihnout dle nařízení 30 položek za 1.minutu (což zákazníka vůbec nezajímá Vaše krédo, kolik kdo má stihnout a za námi fronta nebyla), kde opravdu tohle jednání bylo neskutečné a nákup se doslova sypal. Tudíž partner si nechal zavolat vedoucí této prodejny/směny a řekl celou situaci, která nastala vedoucí směny se jmenovkou Petra, že pokladní Ivana byla natolik rozhozená z prvního zákazníka a neumí se profesionálně chovat a ať ji pošlete na kurz asertivity, jelikož nás jako zákazníka a ne malého nezajímá, že musí stihnout 30. položek, kde nám je pak prodán ne nákup ale doslova "šrot" za který máme platit? Proč? Ještě na účtence nám opět od dalšího zákazníka (kde byl nákup oddělen) naúčtovala papírovou tašku, tak toho jsme si všimli hned, to nám cenový rozdíl vrátila viz. účtenka v příloze. Na této prodejně je celkově velmi neprofesionální „jednoduchý“ personál, kde se neustále baví přes sluchátka o svých soukromých věcech – což mě jako zákazníka otravuje a kde jsou v oddělení mléčných výrobků samé klece kde je rozměr plochy snad 1x1m, kde projede jen jeden zákazník a díky klecím zastavěná prodejna a to doslova denně!



Tudíž žádám o vyřešení celé situace, kde nás jako zákazníka nebude nikdo takto „napadat“ na účtence „okrádat“, jelikož máslo Bio mělo stát 32,90 Kč a účtujete 39,90 a droždí taktéž mělo stát 1,80 Kč a ne 2,40 Kč viz. přiložené fota z Vaší prodejny a účtenky. Tohle je již po několikáté, kde bych psala denně a teď to předávám vše i na ČOI. Žádám o vrácení peněžního rozdílů částky - číslo bankovního účtu sdělím po kontaktování a vyjádření, jak bude daná situace vyřešena.

Celou stížnost předám do e-mailu včetně účtenky a fotografií daných produktů.







S pozdravem


Produkt

Bio máslo, droždí, neprofesionalita zaměntnanců na této prodejně a nevychované chování


Požadované řešení

Vrácení peněz - poukaz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému