Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:593
Z toho za letošní rok:74
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

55%
45%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#51730Vystavene vyuctovani bez zaslaní mailem faktury

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.07.2021, před rokem

David Mašek

Znění stížnosti

Dobry den ja nesouhlasim z naučtovaní častky 4999 kc protoze my nebylo nic doruceno z vasi spolecnosti a dale to bylo predano inkasní agenture


Produkt

Cele vyuctovaní


Požadované řešení

zadam po poskytovatli sluzeb aby zrusill vyuctovani protoze my z vasi strany nebyl poslanej zadnej dukaz o vystaveni a tim to zadam inkasni agenturu aby pozastavila rizeni a pokud to nebude vyreseni předam tuhle vec spolecnosti česky telekomunakcí urad ze sidlem : Sokolovská 58/219, Praha, 190 00, Česko na urad ktery ma pravomoc pozastavit rizení


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.7.2021 14:01, před rokem

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení.

V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2021 07:58, před rokem

Dobrý den, pane Mašku, mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2021 15:18, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2021 16:34, před rokem

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.