Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:522
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:26
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 117 stížnostech.

#51759Nútený prenájom modemu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 6 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.07.2021, před 6 měsíci

Michal Gajdošík

Znění stížnosti

Online a pomocou telefonistu som si objednal službu pevného internetu. Na www stránkach je napísané, že prenájom modemu je voliteľný a keďže modem mám vlastný (rovnaký typ ako dodá vodafone, konkrétny kus priamo od nich), chcel som objednávku bez modemu. Telefonický operátor, pracovník na pobočke a potom druhý telefonický operátor mi potvrdili, že je možné takto službu objednať a podľa znenia hovoru mi to posledný operátor takto aj objednal. Musel som ísť na pobočku sa "overiť", pretože nemám CZ občiansky preuaz. Až na pobočke som zistil, že posledný operátor mi objednal službu aj s modemom bezmôjho vedomia. Zamestnanec na predajni (iný, ako predtým) mi povedal, že službu nie je možné objednať bez modemu. Argument bol, že to nie je technicky možné, pretože je nutné napárovať sériové číslo modemu. Nedostal som možnosť napárovť si vlastný modem (znovu, mám rovnaký model čo dodáva vodafone, dokonc kus priamo od nich). Keďže je vodafone jediný použiteľný ISP pre môj byt, musel som to vziať, nakoľko poterbujem internet rýchlo zapojiť (homeoffice).
Zhrnutie:
Bol som vodafonom donútený platiť x-y mesiacov 72kč/mesiac úplne zbytočne za modem, ktorý nepotrebujem. Dvaja zamestnanci mi kamali telefonicky a jeden do očí na predajni, žo je možné službu objednať bez modemu. Druhý mi klamal zas klamal do očí na predajni, že nie je monžé napárovať môj modem, ale ten ich áno, aj keď je to ten istý kus len s iným číslom.


Produkt

Internet 300/20 Mb/s, modem model Compal CH7465LG-LC


Požadované řešení

Upravenie objednanej služby na platenie len objednaného internetu a napárovanie môjho modemu.
Uznanie chyby zástupcov spoločnosti, ktorí so mnou komunikovali a ospravedlnenie.
Nechcem žiadnu zľavu, nechcem sa na tom priživiť, len chcem platiť to, čo som si objednal a nechcem aby sa podobne klamali ďalší zákazníci.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.7.2021 08:27, před 6 měsíci

Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Reakce společnosti

Publikováno
22.7.2021 08:49, před 6 měsíci

Dobrý den, pane Gajdošíku, daná záležitost mě velmi mrzí. Jsem si vědoma skutečnosti, že chování a práce našich operátorů musí být na profesionální úrovni, neboť vytváří mimo jiné obraz naší společnosti. Pod profesionálním chováním si samozřejmě představuji také ochotu, vstřícnost a celkový přístup k požadavkům klienta. Naopak jsem si vědoma faktu, že jakékoli nevhodné a neprofesionální chování může být příčinou mnoha nepříjemností, které mají negativní dopad na naši společnost.
Prosím, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky


Michal Gajdošík

Reakce spotřebitele

Publikováno
22.7.2021 09:31, před 6 měsíci

Dobrý deň, pani Pilná.
Zaslaný link na reklamačný formulár oznamuje len "Služba je dočasně nedostupná" - stav trvajúci minimálne od začiatku týždňa, pre ktorý som sa rozhodol napísať svoju sťažnosť sem a nie priamo do formuláru.

Pri vytváraní sťažnosti tu na vasestiznosti.cz som zadával do neverejných informácií aj ďalšie údaje. Ak máte prístup k nim alebo ku kontaktu na mňa, prosím využite ich pri riešení problému. Pre povestnú rýchlosť/pomalosť Českej Pošty preferujem rýchlejšiu elektronickú komunikáciu.

Rada dTestu je dobrá, no nechcem spôsobovať problémy, pokiaľ je Vodafone schopný uznať chybu, problém vyriešiť a zamedziť zavádzaniu ďalších zákazníkov.

Riešenie by som rád videl aj verejne zdokumentované, okrem citlivých informácií samozrejme, aj tu na vasestiznosti.cz, verejne pre ostatných ľudí, ktorých by sa to mohlo týkať.

Ďakujem.
-Gajdošík

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2021 07:54, před 6 měsíci

Dobrý den, pane Gajdošíku, mrzí mě, že došlo k výpadku aplikace a reklamace jste neměl možnost zaslat prostřednictvím reklamačního formuláře na našich stránkách. Kvůli ochraně osobních údajů nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace, proto jsem Vám nabídla, abyste nás ohledně vyřešení situace kontaktoval standardně přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2021 14:58, před 5 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.9.2021 16:33, před 4 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.