Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den,
dne 2.7.2021 jsem na alza.cz objednala a zaplatila kulmu na vlasy Remington CI83V6 Keratin Protect. Zboží jsem osobně převzala na pobočce Alzy v Holešovicích. Po rozbalení a jednom vyzkoušení kulmy jsem zjistila, že mi nevyhovuje a budu si vybírat jiný model.
Nijak nepoškozenou, neznečištěnou, jedenkrát vyzkoušenou kulmu jsem zabalila do originálního balení a 11.7.2021 odnesla na pobočku Alzy v Holešovicích k jejímu vrácení ve 14 denní lhůtě.
Od společnosti Alza mi následně (15.7.2021) přišel e-mail, že "reklamace" (odstoupení od smlouvy) mi byla zamítnuta z důvodu vynětí z hygienického obalu.
Této zákonné výjimky jsem si vědoma, nicméně věřím, že nemá být aplikovatelná na kulmu na vlasy, na níž není jakákoli známka toho, že byla rozbalena a vyzkoušena.
Předem děkuji za pomoc
Lucie
Kulma na vlasy Remington CI83V6 Keratin Protect
Akceptování odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě a vrácení peněz.
|
Tweet |