Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#51817Nemožnost vrátit zboží z hygienických důvodů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 5 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.07.2021, před 3 lety

Lucie Růžičková

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 2.7.2021 jsem na alza.cz objednala a zaplatila kulmu na vlasy Remington CI83V6 Keratin Protect. Zboží jsem osobně převzala na pobočce Alzy v Holešovicích. Po rozbalení a jednom vyzkoušení kulmy jsem zjistila, že mi nevyhovuje a budu si vybírat jiný model.
Nijak nepoškozenou, neznečištěnou, jedenkrát vyzkoušenou kulmu jsem zabalila do originálního balení a 11.7.2021 odnesla na pobočku Alzy v Holešovicích k jejímu vrácení ve 14 denní lhůtě.
Od společnosti Alza mi následně (15.7.2021) přišel e-mail, že "reklamace" (odstoupení od smlouvy) mi byla zamítnuta z důvodu vynětí z hygienického obalu.
Této zákonné výjimky jsem si vědoma, nicméně věřím, že nemá být aplikovatelná na kulmu na vlasy, na níž není jakákoli známka toho, že byla rozbalena a vyzkoušena.

Předem děkuji za pomoc
Lucie


Produkt

Kulma na vlasy Remington CI83V6 Keratin Protect


Požadované řešení

Akceptování odstoupení od smlouvy ve 14 denní lhůtě a vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému