Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:475
Z toho za letošní rok:95
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

79%
21%
Toto skore je založeno na 92 stížnostech.

#52256Zaslaná použité a zničené zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2021, před měsícem

Alice Kasíková

Znění stížnosti

Objednala jsem autosedačku Cybex z eshopu, přišla ovšem velmi používaná sedačka (pomalovaná fixou, poškrábaná, vyšisovaná od slunce,..) Volala jsem ihned na linku Lidlu, kde mě slečna dokázala na email příslušného oddělení. Vše jsem nafotila, popsala a poslala. A již týden čekám na slíbený formulář na vrácení zboží.. Výstup zkrátka žádný.


Produkt

Autosedačka Cybex


Požadované řešení

Očekávala jsem řešení ve smyslu, posíláme vám novou sedačku s 10% slevou či obdobné řešení.. Ale již jsem objednala jinde, nemohu tak dlouho čekat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2021 13:05, před měsícem

Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v daném případě požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
25.8.2021 13:34, před měsícem

Dobrý den, paní Kasíková, mrzí nás komplikace spojené s Vaší objednávkou i časová prodleva spojená s řešením dané situace. Z důvodu velkého počtu dotazů, které mají kolegové ze zákaznického servisu denně k řešení, se může doba zpracování písemných požadavků i čekání na lince prodloužit. Může Vás však ubezpečit, že se celou záležitostí jistě zabývají a jakmile ji zpracují, budou Vás kontaktovat ohledně dalšího postupu a možnostech řešení. Pro bližší informace je třeba opětovně kontaktovat přímo odpovědné kolegy; telefonicky či prostřednictvím kontaktního formuláře. Děkujeme za pochopení. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.9.2021 12:30, před 22 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.