Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:475
Z toho za letošní rok:95
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

79%
21%
Toto skore je založeno na 92 stížnostech.

#52260Stížnost na Lidl v chebu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.08.2021, před měsícem

Bohumil Bisek

Znění stížnosti

Přišel jsem do Lidlu dne 21.8.21 v 19 45 a odmítli mě vypustit . Prý mají zavřeno. Prosím o informaci jak byla tato stížnost vyřešena .


Požadované řešení

Bylo by dobře kdyby dodržovali pracovní dobu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.8.2021 10:13, před měsícem

Provozovna určená pro prodej zboží spotřebitelům musí být trvale a zvenčí viditelně označena prodejní dobou určenou pro styk se spotřebiteli, nejedná-li se o mobilní provozovnu nebo automat. Pokud by tomu tak nebylo, dopouští se podnikatel přestupku.

Podnikatel má podle § 434 občanského zákoníku umožnit veřejnosti vstupovat s ním do právního styku v určené provozní době. Jedná se však o soukromoprávní povinnost, takže její porušení není možné sankcionovat prostřednictvím státního dohledu (např. České obchodní inspekce).

Reakce společnosti

Publikováno
31.8.2021 16:50, před měsícem

Dobrý den, pane Biseku, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že jste se v naší prodejně setkal s takovýmto chováním ze strany našeho zaměstnance a za tuto skutečnost se Vám omlouváme. :-( Zákazník u nás stojí vždy na prvním místě. Personál prodejny proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.9.2021 08:17, před 17 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.