Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#52295Neoprávněně naúčtovaný poplatek za dopravu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2021, před 3 lety

Zbyněk Štefka

Znění stížnosti

Dobrý den, vážení nadzemšťané!

určitě se vraťte zpátky na zem a začněte se chovat normálně jako v jiných e shopech
jsem zděšen z nákupu u Vás
běžně nakupuji v internetových obchodech, ale to co jsem zažil dnes na Alza.cz jsem ještě neviděl a určitě se to odrazí minimálně v mém hodnocení
objednávku jsem vytvářel společně s vaší asistentkou na telefonu , tedy není pochyb že byla provedena správně
urgentně žádám o vrácení přeplatku 99,-Kč za dopravu, která měla být zdarma -viz faktura v příloze
věřím, že okamžitě napravíte svou chybu a nebudeme se soudit k vůli 99,-Kč

S pozdravem

Zbyněk Štefka


Produkt

zakoupené a zaplacené zboží u Vás bylo v akci Black Friday


Požadované řešení

Urgentně žádám o vrácení přeplatku 99,-Kč za dopravu, která měla být zdarma


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému