Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den, vážení nadzemšťané!
určitě se vraťte zpátky na zem a začněte se chovat normálně jako v jiných e shopech
jsem zděšen z nákupu u Vás
běžně nakupuji v internetových obchodech, ale to co jsem zažil dnes na Alza.cz jsem ještě neviděl a určitě se to odrazí minimálně v mém hodnocení
objednávku jsem vytvářel společně s vaší asistentkou na telefonu , tedy není pochyb že byla provedena správně
urgentně žádám o vrácení přeplatku 99,-Kč za dopravu, která měla být zdarma -viz faktura v příloze
věřím, že okamžitě napravíte svou chybu a nebudeme se soudit k vůli 99,-Kč
S pozdravem
Zbyněk Štefka
zakoupené a zaplacené zboží u Vás bylo v akci Black Friday
Urgentně žádám o vrácení přeplatku 99,-Kč za dopravu, která měla být zdarma
|
Tweet |