Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#52303Nedoručení zaplaceného balíku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
24.08.2021, před 3 lety

Eva Souralová

Znění stížnosti

Dobrý den, radá bych si stěžovala na řidiče společnosti Zásilkovna. Ráno mě byla poslána SMS že budou doručovat už zaplacený balík (v čase od 13 do 15h. Jelikož neposíláte číslo na řidiče musela jsem volat do na zákaznický servis jestli by bylo možné nechat balík u sousedky. Sousedka půl dne čekala že ti někdo zazvoní nebo že zavolám že řidič je před domem. Sousedka po půl denním čekání byla naštvaná a ja také za celý den se řidič neozval! Odpoledne později volám opět na zákaznický servis že na placený balíček čekám a že se nikdo neozval! Pání mě sdělila že má v počítači napsáno že se řidič nedozvonil! Přitom sousedka cely den čekala! Pak mě bylo sdělo že si mohu balíček vyzvednout druhý den na pobočce zásilkovny. Druhý den teda čekám že mě bude hnedka ráno zaslaná SMS s kódem že si balík můžu vyzvednout. Jelikož pobočka na které má být balík uložen po předchozím dozvěděním má otevrěno pouze od 8:30-12:00h a pak od 13:30-16:00h. Po 20 minutách volání přes automat jsem se dovolala člověku. Prej je balík v Hradci Králové a má následující den být předán na výdejní místo do Svobody nad Úpou na čerpací stanici. Takže úplně jiný výdejní místo než mě bylo sděleno včera. Takže dva dny čekám na zaplacený balík který měl být dávno předán mě do ruky! Navíc řidič nezvonil ani na jednoho souseda v baráku!


Požadované řešení

Řešení s řidičem!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému