Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:511
Z toho za letošní rok:71
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 114 stížnostech.

#52507Upomínky za platbu po splatnosti, která byla provedena v termínu

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 29 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.09.2021, před 3 měsíci

David Oleksiak

Znění stížnosti

Podle aplikace Vodafone jsem uhradil uplynulý 7. měsíc v řádném smluvním termínu 20.8. 2021. Následně se mi do dnešního data 6.9.2021 nastřádaly poplatky ve výši 685 Kč. Na telefonní lince mě operátor odkázal na vyplnění formuláře pro reklamaci online, který nelze vyplnit, protože můj účet není ověřen administrátorem.
Během platby jsem byl v zahraničí, kde partneři Vodafone mají špatné pokrytí signálem. Chyba nastala v moment, kdy mě aplikace ujistila, že platba proběhla a všechny účty jsou srovnané. V momentě, kdy jsem se vrátil ze zahraničí, tak mi přišly všechny SMS zprávy s upomínkami Následně jsem zjistil, že dlužím částku 1184 Kč. Spolu s tím, že zaplacených 499 Kč ve dni 20.8. se mi připsalo zpět na účet.
Momentálně jsem v patové situaci, kdy se v nejbližší době nemohu dostavit na pobočku a poslání reklamace elektronicky není možné.

Doufám, že se k tomu Tým Vodafone postaví zodpovědně a neodkáže mě znovu na nefungující elektronický formulář.


Produkt

Studentský tarif "Je to v tobě"


Požadované řešení

Vrácení peněz za upomínky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.10.2021 11:47, před měsícem

V tomto případě může spotřebitel reklamovat vyúčtování. V případě, že se spotřebitel na pobočku nemůže dostavit osobně, ani reklamovat vyúčtování elektronickou formou, má spotřebitel možnost vyúčtování reklamovat písmeně, nejlépe formou doporučeného dopisu na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
21.10.2021 13:26, před měsícem

Dobrý den, Oleksiaku, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.