Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Dne 16.8.2021 byla uplatněna u společnosti reklamace prostřednictvím reklamačního formuláře. Od té doby nás servisní společnost a následně přímo nákupní oddělení úkoluje dosíláním různých fotografií a videí. Protože se jedná o dvě vady, které se projevily po druhém použití, první vadný šev na batohu a druhá problém se zpětnou klapkou obou ventilů,odeslali jsme dle pokynů fotografii batohu, nicméně požadavek natočení videozáznamu unikajícího ventilu pod vodou je nemožný. Nelze totiž paddleboard s výtlakem 15 psi ponořit. Domníváme se, že popis závady, že nelze nafouknout protože po vytažení pumpy uniká proudrm vzduch je dostatečný. Dodnes nám nebylo umožněno odeslat paddleboard společnosti k posouzení. Poslední pokyn zněl, že pokud není možné natočit video, máme uplatnit novou reklamaci na prodejně s novou reklamační lhůtou, což dke nás ani není možné, protože reklamace podaná přes eshop stále běží.
Paddleboard Mistral
Výměna, vrácení finančních prostředků.
|
Tweet |