Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#52548Nemožnost reklamovat řádně výrobek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.09.2021, před 3 lety

Jiří Kučera

Znění stížnosti

Dne 16.8.2021 byla uplatněna u společnosti reklamace prostřednictvím reklamačního formuláře. Od té doby nás servisní společnost a následně přímo nákupní oddělení úkoluje dosíláním různých fotografií a videí. Protože se jedná o dvě vady, které se projevily po druhém použití, první vadný šev na batohu a druhá problém se zpětnou klapkou obou ventilů,odeslali jsme dle pokynů fotografii batohu, nicméně požadavek natočení videozáznamu unikajícího ventilu pod vodou je nemožný. Nelze totiž paddleboard s výtlakem 15 psi ponořit. Domníváme se, že popis závady, že nelze nafouknout protože po vytažení pumpy uniká proudrm vzduch je dostatečný. Dodnes nám nebylo umožněno odeslat paddleboard společnosti k posouzení. Poslední pokyn zněl, že pokud není možné natočit video, máme uplatnit novou reklamaci na prodejně s novou reklamační lhůtou, což dke nás ani není možné, protože reklamace podaná přes eshop stále běží.


Produkt

Paddleboard Mistral


Požadované řešení

Výměna, vrácení finančních prostředků.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému