Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dne 24.8. jsem u společnosti Alza.cz reklamoval základní desku z herního počítače, u které došlo k zahoření dvou čipů při používání počítače. Jelikož je celá PC v proskleném kejsu, viděl jsem jak k požkození došlo. 13.9. mi přišla notifikace z Alzy, že je reklamace vyřízena opravou a pro výrobek si mám přijít, což jsem také udělal. Na místě jsem ale zjistil, že byť je na protokolu uvedeno, že reklamace je uznána a že reklamace je vyřešena opravou, deska opravena nebyla, předána mi byla ve stejném stavu jako jsem ji do reklamace předal a naopak bez originálního obalu a jakéhokoliv příslušenství, které jsem při reklamaci přinesl. Po pár dnech mi přišel z Alzy email, že se spletli a že reklamace se neuznává protože vyjádření autorizovaného servisu je, že jsem desku poškodil. Toto jsem rozporoval, protože jsem desku nijak nepoškodil. Od té doby si mě přehazují operátoři jak horký brambor a asertivně mě posílají do háje. 31 dnů po uplynutí od podání reklamace kdy deska stále leží v Alze a reklamace je ve stavu v řešení - pripravujeme k osobnímu odběru jsem zaslal odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě. Operátor Alzy se mi opět vysmál, že na žádné odstoupení nemám nárok, protože reklamace byla vyřízena řádně. PO 32 dnech mám tedy v ruce protokol, že reklamace je uznána, deska je neopravená v Alze kdoví kde ve stavu připravujeme k osobnímu vyzvednutí a operátoři ze mě dělají blbečka. Je toto normální?
Základní deska MSI MPG B550 GAMING PLUS
Vrácení peněz
|
Tweet |