Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#52835Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.09.2021, před 3 lety

Tomáš Vávra

Znění stížnosti

Dne 24.8. jsem u společnosti Alza.cz reklamoval základní desku z herního počítače, u které došlo k zahoření dvou čipů při používání počítače. Jelikož je celá PC v proskleném kejsu, viděl jsem jak k požkození došlo. 13.9. mi přišla notifikace z Alzy, že je reklamace vyřízena opravou a pro výrobek si mám přijít, což jsem také udělal. Na místě jsem ale zjistil, že byť je na protokolu uvedeno, že reklamace je uznána a že reklamace je vyřešena opravou, deska opravena nebyla, předána mi byla ve stejném stavu jako jsem ji do reklamace předal a naopak bez originálního obalu a jakéhokoliv příslušenství, které jsem při reklamaci přinesl. Po pár dnech mi přišel z Alzy email, že se spletli a že reklamace se neuznává protože vyjádření autorizovaného servisu je, že jsem desku poškodil. Toto jsem rozporoval, protože jsem desku nijak nepoškodil. Od té doby si mě přehazují operátoři jak horký brambor a asertivně mě posílají do háje. 31 dnů po uplynutí od podání reklamace kdy deska stále leží v Alze a reklamace je ve stavu v řešení - pripravujeme k osobnímu odběru jsem zaslal odstoupení od kupní smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace v zákonné lhůtě. Operátor Alzy se mi opět vysmál, že na žádné odstoupení nemám nárok, protože reklamace byla vyřízena řádně. PO 32 dnech mám tedy v ruce protokol, že reklamace je uznána, deska je neopravená v Alze kdoví kde ve stavu připravujeme k osobnímu vyzvednutí a operátoři ze mě dělají blbečka. Je toto normální?


Produkt

Základní deska MSI MPG B550 GAMING PLUS


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému