Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:511
Z toho za letošní rok:71
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 114 stížnostech.

#52846SMS o aktivaci roamingu několikrát do týdne

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.09.2021, před 2 měsíci

Sabina Smalikova

Znění stížnosti

Žiji dlouhodobě v Asii. SMS českou mám v telefonu.
Hovory nezvedám a nikomu nevolám. Na to mám data ze SIMkarty dané země. Platím si skype, abychom bylo možné volat na jedno telefonní číslo do ČR. Stále platím Vodafone cca 770 Kč měsíčně, i když služby nevyužívám, jen, abych si udržela číslo.
Od minulého měsíce - nyní téměř každý všední den mi chodí SMS o aktivaci roamingu za 199 Kč na den, takže na konci měsíce mám krásný účet za telefon za služby, které jsem si neobjednala, nevyužívám a využívat nechci. Při podání dotazu a stížnosti na Vodafone mi bylo řečeno, že jsem uskutečnila hovory - nechala jsem si poslat telefonní čísla a datumy, ve kterých se podle nich hovory udály. Poslali mi jedno číslo, které mi volalo a nezvedla jsem to - navíc mi volalo v úplně jiný den, než bylo uvedeno, že jsem využila roaming. Roaming mi účtovaly zatím 4x a v novém vyúčtování jej budu mít minimálně 5x. Přijde mi to jako nějaký vtip. Nedá se s nimi nijak domluvit. Posílala jsem i výpis hovorů, kde je jasně vidět, že mám pár zmeškaných hovorů, které jsem nepřijmula a nikomu jsem nevolala, SMS také neposílám. SMS mi stále chodí a účet stále roste. Co mám dělat?? Toto není možné, to je zoufalství. I to jejich jednání...jsem u nich snad 15 let a platím pravidelně a nemalé částky. Absolutně je nezajímá, že má člověk podobný problém. Není to nějaký trik, jak si vydělávat více??


Produkt

roaming


Požadované řešení

Ráda bych, aby se situace prověřila, aby vůbec byli otevřeni tomu, že mám problém proboha a aby mi přestaly chodit SMS o aktivaci roamingu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.10.2021 13:06, před měsícem

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Reakce společnosti

Publikováno
21.10.2021 13:50, před měsícem

Dobrý den, paní Smalíková, mrzí mě vzniklé komplikace. K naúčtování poplatku za připojení může dojít i bez Vašeho vědomí. Příčinou může být aktualizace nějaké aplikace, kterou máte nainstalovanou v telefonu, malý přenos dat při kontrole dostupnosti LTE sítě (to lze vyřešit vypnutím podpory LTE), různé funkce jako Asistent Wi-Fi (iPhone) nebo ignorování slabého připojení na Androidu atd. Píšeme o tom například na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/internet-v-mobilu/nevyzadana-sms-o-zahajeni-pripojeni/. Pokud vůbec nechcete data přes mobilní síť využívat, můžete si Připojení na měsíc zrušit a data zablokovat. Dále je pak budete moct využívat například přes Wi-Fi připojení. Zablokování dat můžete provést v samoobsluze Můj Vodafone na https://www.vodafone.cz/muj/nastaveni-sluzeb/internet.
Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky





Sabina Smalikova

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.11.2021 08:52, před 20 dny

Dobrý den,
po reklamaci roamingu na den, který se mi samovolně několikrát spustil a jeho blokaci ze strany vodafone mi přestaly fungovat příchozí SMS, příchozí hovory apod. zcela.
Přes toto číslo (které jinak nevyužívám, protože jsem v zahraničí a mám lokální číslo) přistupuji do české banky a k účtům online, které jsem si za léta s vámi pořídila.
Nemohu se tedy nyní dostat ani do banky, ani k jiným účtům s aktivy, ani podepsat smlouvy prostřednictvím SMS na dálku. Chtěla jsem podat reklamaci online, zkoušela jsem přes 3 připojení a VPN z ČR, ale stále to hlásí, že reklamaci nelze odeslat.

Děkuji za pomoc.

Reakce společnosti

Publikováno
19.11.2021 07:21, před 17 dny

Dobrý den, paní Šmalíková, mrzí mě, pokud se Vám nedaří spojit on-line. kvůli ochraně údajů však nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Proto jsem Vás informovala, by jste nás kontaktovala přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.