Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Žiji dlouhodobě v Asii. SMS českou mám v telefonu.
Hovory nezvedám a nikomu nevolám. Na to mám data ze SIMkarty dané země. Platím si skype, abychom bylo možné volat na jedno telefonní číslo do ČR. Stále platím Vodafone cca 770 Kč měsíčně, i když služby nevyužívám, jen, abych si udržela číslo.
Od minulého měsíce - nyní téměř každý všední den mi chodí SMS o aktivaci roamingu za 199 Kč na den, takže na konci měsíce mám krásný účet za telefon za služby, které jsem si neobjednala, nevyužívám a využívat nechci. Při podání dotazu a stížnosti na Vodafone mi bylo řečeno, že jsem uskutečnila hovory - nechala jsem si poslat telefonní čísla a datumy, ve kterých se podle nich hovory udály. Poslali mi jedno číslo, které mi volalo a nezvedla jsem to - navíc mi volalo v úplně jiný den, než bylo uvedeno, že jsem využila roaming. Roaming mi účtovaly zatím 4x a v novém vyúčtování jej budu mít minimálně 5x. Přijde mi to jako nějaký vtip. Nedá se s nimi nijak domluvit. Posílala jsem i výpis hovorů, kde je jasně vidět, že mám pár zmeškaných hovorů, které jsem nepřijmula a nikomu jsem nevolala, SMS také neposílám. SMS mi stále chodí a účet stále roste. Co mám dělat?? Toto není možné, to je zoufalství. I to jejich jednání...jsem u nich snad 15 let a platím pravidelně a nemalé částky. Absolutně je nezajímá, že má člověk podobný problém. Není to nějaký trik, jak si vydělávat více??
roaming
Ráda bych, aby se situace prověřila, aby vůbec byli otevřeni tomu, že mám problém proboha a aby mi přestaly chodit SMS o aktivaci roamingu.
|
Tweet |