Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
Dobrý den,
dne 26.3.2018 jsem zakoupila mlýnek na maso, reklamovala jej 8.12.2020 (č. 4**/**5). Již při uplatňování reklamace nebyl zaznamenán můj požadavek na vrácení peněz a reklamační protokol byl na informace velice stručný. Reklamace byla vyřízena VÝMĚNOU výrobku, převzala jsem krabici s nalepeným papírem s číslem reklamace 2****5, žádné další informace nebyly uvedeny a můj nesouhlas s vyřízením reklamace na místě odmítnut. Nový mlýnek se porouchal hned při prvním mletí, reklamaci jsem uplatnila dne 4. 10. 2021 (2*/**5) a byla mi zamítnuta s tím, že jde o uplynutí záruční lhůty.
Můžete se, prosím, na tento případ podívat? Nový mlýnek by této logiky věci měl záruku pouze cca 3 měsíce.
Děkuji
Fišerová
Mlýnek na maso SFW 350 D2
Dle výkladu, který uvádíte i v poradně by záruka měla běžet i na vyměněné zboží, reklamace tedy měla být uznána. Požadovala jsem vrácení peněz, výrobku již nedůvěřuji, což mi při přebírání druhé reklamace potvrdil i fakt, že vedle mě čekal zákazník s reklamací toho samého mlýnku.
|
Tweet |