Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:745
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:10
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 138 stížnostech.

#53115Zamítnutí reklamace při výměně výrobku

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.10.2021, před 2 lety

Renata Fišerová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 26.3.2018 jsem zakoupila mlýnek na maso, reklamovala jej 8.12.2020 (č. 4**/**5). Již při uplatňování reklamace nebyl zaznamenán můj požadavek na vrácení peněz a reklamační protokol byl na informace velice stručný. Reklamace byla vyřízena VÝMĚNOU výrobku, převzala jsem krabici s nalepeným papírem s číslem reklamace 2****5, žádné další informace nebyly uvedeny a můj nesouhlas s vyřízením reklamace na místě odmítnut. Nový mlýnek se porouchal hned při prvním mletí, reklamaci jsem uplatnila dne 4. 10. 2021 (2*/**5) a byla mi zamítnuta s tím, že jde o uplynutí záruční lhůty.

Můžete se, prosím, na tento případ podívat? Nový mlýnek by této logiky věci měl záruku pouze cca 3 měsíce.

Děkuji
Fišerová


Produkt

Mlýnek na maso SFW 350 D2


Požadované řešení

Dle výkladu, který uvádíte i v poradně by záruka měla běžet i na vyměněné zboží, reklamace tedy měla být uznána. Požadovala jsem vrácení peněz, výrobku již nedůvěřuji, což mi při přebírání druhé reklamace potvrdil i fakt, že vedle mě čekal zákazník s reklamací toho samého mlýnku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému