Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#53220Prodlužování doby navrácení peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.10.2021, před 2 lety

Petr Lorenc

Znění stížnosti

Moje objednavka 4x pneu Barum POLARIS 5 195/65 R15 91 T zimní za 4 516 Kč mi nebyla dorucena v pozadovane datum (7.10.2021). Kontaktoval jsem Alzu i dopravce DPD, kde Alza mi rekla, ze objednavka byla odeslana ale dopravce DPD, ze zadny balik neprevzal. Pote jsem si s Alzou vymenil jeste nekolik telefonatu a mailu, kde se ukazalo, ze nejspise jejich dodavatel pneu objednavku neodeslal - stale to resi (jiz skoro 14 dni) a tim mi blokuji penize, ktere nemohu vyuzit na nakup pneu nekde jinde. Je pekne, ze se omlouvaji, ze to resi s dodavatelem ale to neni muj problem, ze v tom oni maji neporadek - chapal bych kdyby mi vratili penize a pak si to spolu nejak doresili - takhle nemam ani pneu ani penize!

Nekolik emailu, kontaktovani na FB a par telefonatu mi prijde uz prilis na to, aby se stale nic nedelo.


Produkt

Barum POLARIS 5 195/65 R15 91 T zimní - Objednavka 446545936


Požadované řešení

Vraceni penez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému