Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:494
Z toho za letošní rok:114
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 95 stížnostech.

#53301Nesprávně upečené bagetky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.10.2021, před měsícem

Lucie Gebauerová

Znění stížnosti

Málo upečené malé světlé bagetky. Tyto bagetky mám moc ráda, pracovala jsem v pekařství a vím, že tyto bagetky mají být upečené více, mají být upečené dozlatova. Mrzí mě, že to tak v Lidlu, Prostějov Újezd není.


Požadované řešení

Ráda bych si v Lidlu Prostějov Újezd bagetky kupovala dál, tak prosím o proškolení zaměstnanců, jak mají vypadat správně upečené bagetky. Děkuji moc. Pravidelná zákaznice Lucka


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.10.2021 11:05, před měsícem

V případě, že spotřebitel zakoupí pečivo neodpovídající jakostí, je třeba takové zboží neprodleně reklamovat. Pokud zakoupená pečivo nemá deklarované a spotřebitelem očekávané vlastnosti, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.