Počet nahlášených stížností: | 51 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
U společnosti Zalando nakupuji často a nejen pro sebe. Objednávám více zboží a využívám možnosti nevyhovující vrátit do 30 dnů od převzetí. Společnost k tomu využívá přepravce PPL - doporučený postup je na webových stránkách zaškrtnou vrácené produkty, zabalit je a odeslat službou PPL. Balík se odnese na libovolné přepravní místo, kde je pak sváženo do skladu a odesláno příjemci.
Bohužel, stalo se mi, že Zalando nevrátilo peníze za zboží, které jsem tímto způsobem vracela. V balíku bylo více položek, a jen jedno zboží bylo deklarováno jako nepřijaté. Po mých dotazech mi bylo sděleno, že prostě sklad zboží neeviduje. Já jsem však řádně odeslala. Váha zásilky je uvedená až ze skladu PPL, dle mého odhadu by měla odpovídat obsahu, ale nemohu to tvrdit přesně, neboť zásilku jsem si doma osobně nezvážila. Zalando tvrdí, že zboží nemají, jako zákazník jsem v nevýhodě, protože ač jsem zboží vrátila, na základě jejich tvrzení peníze nemám zpět.
Icepeak PINCONNING - Zimní kabát - blue Číslo položky: IC141F0G4-K11,objednávka 19005006933864, vráceno dne 19.10.2021
CHci vrátit peníze za zboží, které jsem vrátila
|
Tweet |