Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#53658Alza nedodala objednané zboží,na dobropis nereaguje

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.11.2021, před 2 lety

Sylva Polcarová

Znění stížnosti

Dne 22.10.2021 jsem objednala a zaplatila ve výši 888 Kč sprchový filtr na vodu Dios ,který jsem do dnešního dne neobdržela,protože byl odeslán na jiné dodací místo a stále ještě někde putuje.Po několika hovorech s operátory mi byli pokaždé sděleny jiné informace, až po posledním telefonátu mi bylo sděleno vystavení dobropisu a zaslání čísla mého bankovního účtu,což jsem udělala a proto jsem si zboží objednala jinde,které mi už mimochodem dorazilo v tak krátké době domů.Na vrácení peněz stále marně čekám a jsem velice zklamaná z přístupu Alzy, u které jsem objednávala poprvé a také naposledy.Ráda bych kladné a rychlé vyřízení ze strany Alzy ,nechci to zatím řešit přes ČOI.


Produkt

Filtr na vodu Dios sprchový filtr pokovený lesklý (AQUAA29)


Požadované řešení

Moje požadované řešení je vrátit peníze za nedodané (nebo ztracené?)zboží.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému