Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dne 22.10.2021 jsem objednala a zaplatila ve výši 888 Kč sprchový filtr na vodu Dios ,který jsem do dnešního dne neobdržela,protože byl odeslán na jiné dodací místo a stále ještě někde putuje.Po několika hovorech s operátory mi byli pokaždé sděleny jiné informace, až po posledním telefonátu mi bylo sděleno vystavení dobropisu a zaslání čísla mého bankovního účtu,což jsem udělala a proto jsem si zboží objednala jinde,které mi už mimochodem dorazilo v tak krátké době domů.Na vrácení peněz stále marně čekám a jsem velice zklamaná z přístupu Alzy, u které jsem objednávala poprvé a také naposledy.Ráda bych kladné a rychlé vyřízení ze strany Alzy ,nechci to zatím řešit přes ČOI.
Filtr na vodu Dios sprchový filtr pokovený lesklý (AQUAA29)
Moje požadované řešení je vrátit peníze za nedodané (nebo ztracené?)zboží.
|
Tweet |