Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#53747Neuznama reklamace kvuli prkotine

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.11.2021, před 2 lety

Pavol Hyriak

Znění stížnosti

text pro Alza:
1. pred reklamaci jsem volal na infolinku co mam udelat predtym jak pridu s iphone do Holesovic. rekli jste mi “odpojitnid od telefonu”, nic vic, to jsem udelal.
2. po 3 tydnech mi zamitnwte reklamaci a poslede iphone zpatky domu s tym, ze je este potreba odpojitn”find my iphone”
3. ted mi rikate, ze po prijeti zacne nova doba reklamace, tj 30 dnu
jste normalni? co za hry to tam hrajete?
1. naucte se rikat zakaznikum kompletni informace, co je treba udelat pred reklamaci. ne jen polovinu.
2. proc mi posilate zpatky iphone, kdyz stacilo napsat email/zavolat a obratem bych Vam to “find my iphone” odpojil
3. 3 tydny jsem bez mobilu a pak tenhle pristup.
jdete nekam s touhle zakaznickou peci, je hodne co zlepsovat

cele chovani je neprofesionalni, jenom si odkliknout uzavrenou reklamaci bez zadne
peci o zakaznika!


Požadované řešení

1. kdyz volam na infolinku, co mam udelat predtym jak budu reklamovat iphone, je na miste dostat 100% postup, ne jen 1 ze 2 kroku

2. kdyz uz mate 3 tyzdny mobil u sebe pocas reklamace, misto fyzickeho vraceni nefunkcnyho mobilu se staci ozvat “hele, vypnete si jeste find my iphone”


nebo je to hodne co pozaduji!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému