Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
text pro Alza:
1. pred reklamaci jsem volal na infolinku co mam udelat predtym jak pridu s iphone do Holesovic. rekli jste mi “odpojitnid od telefonu”, nic vic, to jsem udelal.
2. po 3 tydnech mi zamitnwte reklamaci a poslede iphone zpatky domu s tym, ze je este potreba odpojitn”find my iphone”
3. ted mi rikate, ze po prijeti zacne nova doba reklamace, tj 30 dnu
jste normalni? co za hry to tam hrajete?
1. naucte se rikat zakaznikum kompletni informace, co je treba udelat pred reklamaci. ne jen polovinu.
2. proc mi posilate zpatky iphone, kdyz stacilo napsat email/zavolat a obratem bych Vam to “find my iphone” odpojil
3. 3 tydny jsem bez mobilu a pak tenhle pristup.
jdete nekam s touhle zakaznickou peci, je hodne co zlepsovat
cele chovani je neprofesionalni, jenom si odkliknout uzavrenou reklamaci bez zadne
peci o zakaznika!
1. kdyz volam na infolinku, co mam udelat predtym jak budu reklamovat iphone, je na miste dostat 100% postup, ne jen 1 ze 2 kroku
2. kdyz uz mate 3 tyzdny mobil u sebe pocas reklamace, misto fyzickeho vraceni nefunkcnyho mobilu se staci ozvat “hele, vypnete si jeste find my iphone”
nebo je to hodne co pozaduji!
|
Tweet |