Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:580
Z toho za letošní rok:61
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

55%
45%
Toto skore je založeno na 132 stížnostech.

#53768Neschopný personál

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.11.2021, před 9 měsíci

Ondřej Vodochodský

Znění stížnosti

Dne 4.11.2021 jsem volal na Vodafone kvůli přestěhování služby internetu na novou adresu. Internet byl původně od UPC, ale už jsem to řešil s Vodafonem. Dovolal jsem se slečně, se kterou jsme vyplňovali vše potřebné k převedení služby. Do toho se mě furt ptala jestli mi nebude vadit, když mě posunou v migraci z UPC do Vodafonu až na leden. Ptám se co to pro mě znamená?? Ona, že moc neví, ale že se musí ptát, a že to moje služby neovlivní... Dlouhý hovor skončil tím, že se mi ozve technik ohledně připojení ke službě na nové adrese... Týden nikdo nevolal tak jsem 11.11.2021 volal znovu.. Tentokrát to zvednul nějaký chlapec. Jednání s ním bylo o poznání rychlejší, už trošku věděl asi co dělá. Řekl mi, že z minulého hovoru bylo v systému zaznamenáno pouze změna adresy. Paráda. Tak jsme rovnou domluvili termín technika na následující pondělí 15.11.2021 Několikrát jak slečně, tak chlapcovi říkám: prosím napište si do poznámky, že se bude natahovat koaxiální kabel, ať s tím technici počítají (bylo by fajn kdyby si někdo pustil ty jejich nahrávaný hovory). No tak tedy v pondělí přijel technik a řekl: jéé tady se musí natáhnout kabel, to musím s kolegou. Já mám tady napsaný jen kontrola datové zásuvky. My se Vám ozveme. Tak to už jsem měl chuť něco rozbít, ač vím, že technik za to nemůže, ale spíš ty ... na lince, co umí jen držet sluchátko. Službu stále platím (protože se pouze stěhuje) ale už 2 týdny jsem bez internetu. UPC bylo úplně super vždycky, ale jestli to Vodafone svojí klientskou linkou takhle zkazí, tak se nebudu divit, když lidi začnou zkoušet jiného poskytovatele. Fakt mám zkažený den zase.


Produkt

Internet


Požadované řešení

Za prvé bych žádal, nějakou kompenzaci za 2 týdenní stěhování, když je služba stále placená. Kdyby to šlo jak mělo, ve čtvrtek bych zavolal a v pondělí měl internet. 3 dny by mě nevytrhli, ale tohle je extrém. A za druhé by bylo fajn zaměstnávat někoho kdo tomu rozumí, nebo zapracovat na školení. Protože evidentně nestačí pouze posadit brigoše za počítač.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.11.2021 14:26, před 9 měsíci

Kompenzace:
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.

Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Zaměstnanci:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Reakce společnosti

Publikováno
19.11.2021 07:13, před 9 měsíci

Dobrý den, pane Vodochodský, daná záležitost mě velmi mrzí. Jsem si vědoma skutečnosti, že chování a práce našich operátorů musí být na profesionální úrovni, neboť vytváří mimo jiné obraz naší společnosti. Pod profesionálním chováním si samozřejmě představuji také ochotu, vstřícnost a celkový přístup k požadavkům klienta. Naopak jsem si vědoma faktu, že jakékoli nevhodné a neprofesionální chování může být příčinou mnoha nepříjemností, které mají negativní dopad na naši společnost.
Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Nebo písemně poštou na Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.12.2021 14:02, před 8 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.12.2021 11:43, před 8 měsíci


Ondřej Vodochodský

Hodnocení: