Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
Dne 22. 11. jsem zakoupila online žehličku na vlasy Remington S2412 Air Plates Comp. Straightener, vyzvednuta druhý den na pobočce. Žehličku jsem si chtěla prohlédnout, byla v běžné krabici, stačilo sloupnout malou nálepku. Po vyjmutí jsem ji zkusila zapnout, zda funguje, pak hned vypla, nechala vychladnout, uložila zpět do obalu, jak byla, a v původním stavu vrátila na pobočku ve lhůtě do 14 dnů. Následně jsem mailem dostala vyjádření, že vrácení není možné z hygienických důvodů, což mi potvrdili i telefonicky na jejich lince, kde jsem si to ověřovala. Volala jsem také na ČOI, kde mne ujistili, že otevření krabice není porušení hygienického utěsněného obalu. Opět jsem volala do Alzy, přislíbili, že přepošlou na reklamační oddělení, odkud mi přišla opět zamítavá odpověď. Odvolávala jsem se mailem na vyjádření ČOI a dnes jsem obržela mail:
Dobrý den,
V tomto případě bohužel musíme trvat na tom tento případ spadá pod uvedenou vyjímku ze zákona. U produktu byla dle prověření porušená ochraná pečeť, produkt byl tedy rozbalen. Splnuje tedy uvedný bod -
vi - o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
U nákupu žádná zmínka o tom, že spotřebitel nemůže toto zboží vrátit, není, toto info mi přišlo až po objednání a zaplacení s mailem o vyřízení objednávky.
žehličku na vlasy Remington S2412 Air Plates Comp. Straightener
vrácení peněz za zboží
|
Tweet |