Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#54044Objednávka mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 18 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
29.11.2021, před 2 lety

Štěpánka Johanis

Znění stížnosti

Na Vodafone lince jsem si objednávala telefon značky Samsung Galaxy Z Flip 3 kdy jsem měla slevu 8000. Operátorka Vodafonu semnou objednávku vyřídila a říkala že po-ut přijde kurýrem. V pondělí jsem volala opět na Vodafone linku abych zjistila jak na tom objednávka je a zda už se odeslala na mou adresu. Bylo mi řečeno, že žádná objednávka zde nebyla vůbec zaevidována a sleva 8000 která mi byla slíbená tam také neni. Už mám toho z vaší strany plné zuby! Mám u Vás 4 čísla, přenosný internet a pořád je nějaký problém. Před časem jsem žádala o zablokovani navyšování balíčku internetu automaticky kde mi opět operátorka řekla, že to tedy zablokuje a opět mi přišlo vyúčtování na nehorázné peníze jen kvůli tomu, že se internet opět navyšoval!Do teď jsem neslyšela ani žádnou omluvu ani žádnou kompenzaci!!!Když jsem mluvila s operátorem že chci podat stížnost nebyl ochotný mi dát žádný kontakt.


Požadované řešení

Žádám o co nejvyhodnejsi kompenzaci z vaší strany a to urychleně!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému