| Počet nahlášených stížností: | 820 |
| Z toho za letošní rok: | 36 |
| Stále v řešení: | 5 |
68%
32%
Dobrý den,
opakovaně jsem se v prodejně Horoměřice setkal se zákazníky bez ochrany dýchacích cest.
Nejen že byli do prodejny vpuštěni, ale byli personálem bez jakýchkoliv komentářů obslouženi.
Tímto přístupem vytváříte riziko pro všechny ty, co opatření dodržují.
Dodožování předepsaných opatření vaší firmou.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Má-li spotřebitel podezření na porušování opatření přijatých v souvislosti s šířením nemoci COVID-19, může se obrátit s podnětem na krajskou hygienickou stanici.
Dobrý den, pane Vaňku, děkujeme Vám za upozornění. O všech aktuálně platných opatřeních informujeme zákazníky již před vstupem do prodejny, taktéž mohou být případně upozorňováni zaměstnanci nebo pracovníky bezpečnostní agentury. Obecně však vymáhat dodržování daného opatření není v naší kompetenci. Současně spoléháme na zodpovědnost a ohleduplnost zákazníků. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.