Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:523
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:27
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 117 stížnostech.

#54348Změna nastavení slev na tarifu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.12.2021, před měsícem

Jiří Šperka

Znění stížnosti

Dobrý den,

jsem dlouhodobý zákazník společnosti Vodafone.

Před pár měsíci jsem mluvil se zaměstnancem společnosti Vodafone o nastavení mého tarifu, respektive o nastavení slev. Byl jsem ujištěn, že se z hlediska mého tarifu nic nezmění.

Tento měsíc jsem zjistil, že všechny slevy na mém tarifu byly zrušeny. Volal jsem na infolinku Vodafone, tam mi bylo nejprve 3. prosince řečeno, že se jedná o chybu systému Vodafone. Nyní to řeším s Vodafone písemnou cestou, což je velmi zdlouhavé. Jejich poslední vyjádření je, že mi skončila u tarifu platnost slevy.

Nevím, co si mám o tomto myslet. Člověk dostává různé informace ze strany společnosti Vodafone a myslím, že by Vodafone měl/mohl alespoň zákazníka dopředu upozornit, že najednou bude platit za tarif třeba dvakrát více.

Mohu se zeptat, zda je toto nekalá praktika, a kam to postoupit dále?

Děkuji.


Produkt

Tarif Vodafone


Požadované řešení

Ponechání stejného nastavení tarifu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.12.2021 14:30, před měsícem

Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku podnikatele zavazuje jednání (nejen) jeho zaměstnanců, jestliže třetí osoba (v tomto případě spotřebitel) jednala v dobré víře. Výjimkou by byl zjevný exces zaměstnance.

Jestliže zaměstnanec společnosti ujistil spotřebitele, že není potřeba nic činit a tarif bude se slevou pokračovat, je tím podnikatel zavázán. Pokud byla chyba v systému, platí to podobně - nelze po spotřebiteli vyžadovat kompenzaci za něco, co nemůže ovlivnit (chyba systému, ale i chyba zaměstnance).

V každém případě je vhodné, aby měl spotřebitel o jednání zaměstnance důkazy - záznamy, případně emailovou komunikaci a mohl tak pochybení společnosti prokázat.

K dotazu na nekalou praktiku uvádíme, že by o ni za určitých okolností mohlo jít, avšak k posouzení máme jen popis spotřebitele a nelze tak vidět záležitost objektivně. Mohlo dojít například také k nedorozumění.

Pokud by spotřebitel nesouhlasil s vyúčtováním, může se s reklamací obrátit na společnost.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
23.12.2021 07:28, před měsícem

Dobrý den, pane Šperko, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky


Jiří Šperka

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.1.2022 21:46, před 24 dny

Hodnocení:

Komentář: Věc byla v pořádku vyřešena, slevy na tarifu byly nastaveny zpět. Děkuji.