Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#54572Neschopnost komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2021, před 5 měsíci

Markéta Davidová

Znění stížnosti

Již od 13.12 si mojí zásilku posílají mezi Ostravou a Šumperkem, po třech telefonech, kdy mi bylo slibováno jak danou zásilku dostanu, se konečně dozvím, že vlastně nedostanu. Při posledním hovoru mi konečně bylo vysvětleno, kde je problém a že vlastně neexistuje řešení. Když jsem se zeptala, jestli si můžu přijet na depo bylo mi řečeno, že ano. Když vím, že je komplikace, okamžitě zákazníkovi hledám řešení a navrhnu ho sám, ne že si všechno vymyslí a udělá. Slibovat zákazníkovi nemožné není vhodný přístup a neprofesionalita tomu dost napovídá. Žádný proaktivní přístup, žádný normální email s vysvětlením situace. Nic. jediné co člověk vidí je -13.12 Ostrava- 14.12 Šumperk- 16.12 Ostrava- 21.12 Šumperk- 21.12 Ostrava. Je 22.12 a moje zásilka nikde.


Požadované řešení

Vysvětlení jak je tohle možné, proč lidem nenabízíte okamžitě možnost jestli si to nechtějí vyzvednout a v případě problému technického je fajn informovat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.12.2021 17:00, před 5 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2022 14:35, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.