Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#54572Neschopnost komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 20 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.12.2021, před 2 lety

Markéta Davidová

Znění stížnosti

Již od 13.12 si mojí zásilku posílají mezi Ostravou a Šumperkem, po třech telefonech, kdy mi bylo slibováno jak danou zásilku dostanu, se konečně dozvím, že vlastně nedostanu. Při posledním hovoru mi konečně bylo vysvětleno, kde je problém a že vlastně neexistuje řešení. Když jsem se zeptala, jestli si můžu přijet na depo bylo mi řečeno, že ano. Když vím, že je komplikace, okamžitě zákazníkovi hledám řešení a navrhnu ho sám, ne že si všechno vymyslí a udělá. Slibovat zákazníkovi nemožné není vhodný přístup a neprofesionalita tomu dost napovídá. Žádný proaktivní přístup, žádný normální email s vysvětlením situace. Nic. jediné co člověk vidí je -13.12 Ostrava- 14.12 Šumperk- 16.12 Ostrava- 21.12 Šumperk- 21.12 Ostrava. Je 22.12 a moje zásilka nikde.


Požadované řešení

Vysvětlení jak je tohle možné, proč lidem nenabízíte okamžitě možnost jestli si to nechtějí vyzvednout a v případě problému technického je fajn informovat.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému