Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:593
Z toho za letošní rok:74
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

55%
45%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#54802Změna tarifu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.01.2022, před 9 měsíci

Jiří Pešek

Znění stížnosti

Tak paní mi změnila tarif abych ušetřil a ještě nabídla telefon ejhle když přišlo vyutovánía min dat jáK jsem chtěl ale cena stejná prý jsem porušil smlouvu tak nevim jestli já nebo operátorka asi tam dělají ze zvláštních škol.Proste podvod.


Produkt

Snížení tarifu (data)


Požadované řešení

Nechám na Vás ale zaplatil jsem za data která jsem nevyužil a ještě naletěl neodborné školené pracovnici


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2022 09:41, před 9 měsíci

Podle § 430 odst. 2 občanského zákoníku podnikatele zavazuje jednání jeho zaměstnanců, jestliže třetí osoba (v tomto případě spotřebitel) jednala v dobré víře. Výjimkou by byl zjevný exces zaměstnance.

Pokud by spotřebitel nesouhlasil s vyúčtováním služeb, může se s reklamací obrátit na společnost.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunifkaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Reakce společnosti

Publikováno
12.1.2022 06:56, před 9 měsíci

Dobrý den, pane Pešku, je mi líto, pokud došlo k nedorozumění. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2022 09:07, před 8 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2022 10:19, před 6 měsíci

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.