Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:35
Stále v řešení:39
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#55344ZTRACENÝ BALÍK

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
28.01.2022, před 5 měsíci

lenka drvotová

Znění stížnosti

14.1.2022 MY PÁN POSÍLAL BALÍK Z OSTRAVY, DOMU MY DORAZYL BALÍK PRO JINOU PANI UVNITŘ BYLA FAKTURA PAČ ZBOŽÍ BYLO NA DOBÍRKU, JA JEN NEPLATILA PAČ SVŮJ BALÍK JSEM ZAPLATILA. STRAŠNÁ KOMUNIKA SE ZÁSILKOVNOU, NEJHORŠÍ NEŽ VÁS TEN ROBOT PŘEPOJÍ NA OPERÁTORA, NEJDŘÍVĚE JSEM KOUNIKOVALA SS PANÍ KTERÉ ZBOŽÍ PATŘÍ PAČ JSEM VŠE VYHLEDALA NA FAKTUŘE, TA DO ZÁSILKOVNY TAKÉ VOLALA A JEŠTĚ MY ZDĚLILA ŽE JEJÍ BALÍČEK STÁLE STOJÍ V OSTRAVĚ PODLE SLEDOVÁNÍ ZÁSILKY, ZDĚLILA MY ČÍSLO BALÍČKU KTERÝ OČEKÁVÁ PAČ JSEM SI MYSLELY JESTLY NEDOŠLO K ZÁMĚNĚ ŠTÍTKŮ, PO DOHODĚ SE ZÁSILKOVNOU JSEM MUSELA VRÁTIT BALÍK DO ZÁSILKOVNXY KTRERÝ POSÍLAJI SI NA NÁKOU KONTROLU A ŽE BUDOU HLEDAT MŮJ BALÍK, ŽE SE NĚKDO OZVE, ASI PO 4 DNECH MY PŘIŠEL KOD PRO VYZVEDNUTÍ ZÁSILKY, ŘÍKÁM PARÁDA TO BYLO RYCHLÉ, SEDNU DO AUTA, VYZVEDNU BALÍK, DOMA ROZBALIM A MĚLA JSEM ŠOK, PO DRUHÝ MY PŘIŠEL TENTÝŽ BALÍK, OPĚT VOLÁM PŘÍJEMMCI, PANI ŘÍKÁ ŽE JÍ FURT NIC NEPŘIŠLO A TEN CO UDAJNĚ JE JEJÍ TOJÍ STÁLE V OSTRAVĚ, ŘÍKAM TO JE HRŮZA, VOLALA JSEM I NA ESHOP KTERÝ ODESLÍLAL PANÍ BALÍČEK ŽE JSEM OPĚT OBDRŽELA BALÍK CO MY NEPATŘÍ AT PODÁ TAKÉ STÍŽNOST. OPĚT ZÁSILKOVNA, OPĚT ODVÉST VRÁTIT BALÍK, ŘEKLA JSE JIM ZDA NEDOŠLO K ZÁMĚNĚ BALÍKŮ ABY ZKONTROLOVALY ČÍSLO KR´TERÉ MY ŘEKLA PANÍ, . DNES MY PŘISLA ZPRÁVA ŽE BALÍK NENALEZEN. ABYCH ŘEŠILA S ODESÍLATELEM, ODESÍLATELA PŘIJEMCE JSEM JÁ PROTOŽE PÁN NEMÁ A NEUMÍ S APLIKACÍ ZASILKOVNY TUDIŽ JSEM POŠTOVNÉ ZAPLATILA JÁ A POSLALA MU KOD POD KTERYM BALÍK ODSALA. JSEM ZVĚDAVÁ JAK SE ZAVCHOVAJÍ, PSALY JEN EMAIL. COŽ TOHLE JEDNÁNÍ JE PŘÍŠERNÉ, LITUJU ŽE JSEM ZTRÁCELA ČAS A VRACELA BALÍK KTEREJ MY NEPATŘIL. BYLY TO TAPETY ZA 900KČ


Produkt

Z2249881003


Požadované řešení

CHCI VRÁTIT PENÍZE ZBOŽÍ BYLO ZA 1300KČ ŠLO O VÁNOČNÍ SCENÉRII, KTERÁ BYLA NA TRAFO, SVÍTILA A HRÁLA VÁNOČNÍ KOLEDY


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.1.2022 09:17, před 5 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Dle ustanovení § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že každý, kdo od jiného převzal věc, která má být předmětem jeho závazku, nahradí její poškození, ztrátu nebo zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak.

Je-li společnost povinna k náhradě škody, pak se výše nahrazované škody bude řídit ustanovením § 2951 odst. 1 a ustanovením § 2969 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Při určení výše náhrady škody se vychází z obvyklé ceny, kterou má věc v době, kdy na ni vznikla škoda, resp. v řešené věci v době, kdy došlo k její ztrátě.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.