Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Dne 29.12.2021 jsem podal písemně výpověď smlouvy /č. smlouvy ***, datum uzavření smlouvy 14.07.1995, smlouva televize + internet/ na pobočce firmy Vodafone v Břeclavi. Jeden výtisk výpovědi jsem si nechal potvrdit a uložil jsem si jej. Poté jsem volal do firmy Vodafone, byl jsem přepojen na pí Hanušovou a ta mi sdělila, že modem a set top box musím vrátit do 16.01.2022. To jsem učinil dne 13.01.2022 na pobočce firmy Vodafone v Olympii Brno, taktéž jsem si vše nechal potvrdit a výtisk jsem si uložil.
19.01.2022 mi přišla zpráva "Došlo ke zrušení hlavní služby ale pronájem zařízení máte stále aktivní". Volal jsem opět do Vodafone, hovořil jsem s pí Klárou Příbrskou, té jsem odeslal mail /výpověď, odevzdání zařízení/, ta mi potvrdila příjem a vše odeslala Vodafone. Následně mi přišlo "Poslední vyúčtování" 622,- Kč, tuto částku jsem 04.01.2022 odeslal ve prospěch vodafone , ten mi 05.01.2022 potvrdil příjem platby /SMS/. Dne 04.02.2022 mi přišlo opět "Poslední vyúčtování", tentokráte 95,- Kč, ty jsem uhradil, dne 06.02.2022 mi Vodafone příjem platby potvrdil, ale výpověď smlouvy číslo 3773215 podané 29.01.2021 nepotvrdil. Na vše mám doklady potvrzené z poboček Vodafone. Ing. Luděk Veselý
Smlouva číslo *** /Internet + televize/ uzavřena 14.07.1995, vypovězena 29.01.2021
Ukončení řádně vypovězené smlouvy s Vodafone číslo *** uzavřené dne 14.07.1995, vypovězené 29.01.2021, vrácení zařízení dne 13.01.2022.
|
Tweet |