Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#55881Neukončení smlouvy

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 9 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.02.2022, před 2 lety

Luděk Veselý

Znění stížnosti

Dne 29.12.2021 jsem podal písemně výpověď smlouvy /č. smlouvy ***, datum uzavření smlouvy 14.07.1995, smlouva televize + internet/ na pobočce firmy Vodafone v Břeclavi. Jeden výtisk výpovědi jsem si nechal potvrdit a uložil jsem si jej. Poté jsem volal do firmy Vodafone, byl jsem přepojen na pí Hanušovou a ta mi sdělila, že modem a set top box musím vrátit do 16.01.2022. To jsem učinil dne 13.01.2022 na pobočce firmy Vodafone v Olympii Brno, taktéž jsem si vše nechal potvrdit a výtisk jsem si uložil.
19.01.2022 mi přišla zpráva "Došlo ke zrušení hlavní služby ale pronájem zařízení máte stále aktivní". Volal jsem opět do Vodafone, hovořil jsem s pí Klárou Příbrskou, té jsem odeslal mail /výpověď, odevzdání zařízení/, ta mi potvrdila příjem a vše odeslala Vodafone. Následně mi přišlo "Poslední vyúčtování" 622,- Kč, tuto částku jsem 04.01.2022 odeslal ve prospěch vodafone , ten mi 05.01.2022 potvrdil příjem platby /SMS/. Dne 04.02.2022 mi přišlo opět "Poslední vyúčtování", tentokráte 95,- Kč, ty jsem uhradil, dne 06.02.2022 mi Vodafone příjem platby potvrdil, ale výpověď smlouvy číslo 3773215 podané 29.01.2021 nepotvrdil. Na vše mám doklady potvrzené z poboček Vodafone. Ing. Luděk Veselý


Produkt

Smlouva číslo *** /Internet + televize/ uzavřena 14.07.1995, vypovězena 29.01.2021


Požadované řešení

Ukončení řádně vypovězené smlouvy s Vodafone číslo *** uzavřené dne 14.07.1995, vypovězené 29.01.2021, vrácení zařízení dne 13.01.2022.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému