Počet nahlášených stížností: | 674 |
Z toho za letošní rok: | 13 |
Stále v řešení: | 11 |
Do začátku února 2022nebyl jediný problém v přihlášení. V polovině února přišlo oznámení o změně přihlášení. Vyplnil jsem požadované údaje a chtěl jsem se přihlásit, jenže na registraci už požadovali naprosté nesmysly. Ve večerních hodinách18 02.2022jsem zašel na pobočku Vodafone v Praze 4 Roztylská 2321 Obsluhující pracovník mi tam napsal různá čísla. Jedno z nich bylo heslo. Zkusil jsem se znovu přihlásit. Bohužel neúspěšně. 19.2.2022 v dopoledních hodinách jsem se dostavil na tutéž pobočku se svou manželkou P. D. od které chtěli přihlášení, přestože Wifi, které používá platíme z účtu na kterém jsem uveden já. Předložil jsem pracovníkovi na zmiňované pobočce jím požadovaný občanský průkaz a nadiktoval svou e-mail adresu. Když jsem se chtěl dnes přihlásit nebyl jsem úspěšný. Jestliže pracovníkům společnosti Vodafone vadí, že jsem klientem Vodafone přejdu k jiné společnosti. Pinkas Karel
Přestaňte obtěžovat s nesmyslnými hesly.
|
Tweet |