Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:674
Z toho za letošní rok:13
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 144 stížnostech.

#55889Nemožnost přihlášení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.02.2022, před 2 lety

Karel Pinkas

Znění stížnosti

Do začátku února 2022nebyl jediný problém v přihlášení. V polovině února přišlo oznámení o změně přihlášení. Vyplnil jsem požadované údaje a chtěl jsem se přihlásit, jenže na registraci už požadovali naprosté nesmysly. Ve večerních hodinách18 02.2022jsem zašel na pobočku Vodafone v Praze 4 Roztylská 2321 Obsluhující pracovník mi tam napsal různá čísla. Jedno z nich bylo heslo. Zkusil jsem se znovu přihlásit. Bohužel neúspěšně. 19.2.2022 v dopoledních hodinách jsem se dostavil na tutéž pobočku se svou manželkou P. D. od které chtěli přihlášení, přestože Wifi, které používá platíme z účtu na kterém jsem uveden já. Předložil jsem pracovníkovi na zmiňované pobočce jím požadovaný občanský průkaz a nadiktoval svou e-mail adresu. Když jsem se chtěl dnes přihlásit nebyl jsem úspěšný. Jestliže pracovníkům společnosti Vodafone vadí, že jsem klientem Vodafone přejdu k jiné společnosti. Pinkas Karel


Požadované řešení

Přestaňte obtěžovat s nesmyslnými hesly.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému