Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:35
Stále v řešení:39
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#56217Ztracení-nedoručení zásilky. Neoznačení štítkem 4323345948

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.03.2022, před 4 měsíci

Irena Grassow

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 4.3. ve 13:30 jsem na pobočce v Příbrami Trivas Engineering 261 odeslala zásilku. Nicméně její stav se ani dnes 8.3 nezměnil a v aplikaci se zobrazuje, že je stále přijata na podacím místě, kam jsem tedy dnes ráno volala. Bylo mi sděleno, že dle poslední evidence byla předána přepravci, který však zásilku neoznačil šťítkem. Nyní není nikde k dohledání. Obsahem balíčku byl dárek.

Číslo zásilky: 4323345948
Jsem s touto skutečností velmi znepokojena a služby Zásilkovny mě velmi zklamaly.

Prosím o vyrozumění.

S pozdravem

Grassow


Požadované řešení

Dohledání zásilky


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.3.2022 10:47, před 4 měsíci

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.