Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:565
Z toho za letošní rok:46
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 131 stížnostech.

#56389Neetické jednání

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 měsíce 13 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2022, před 4 měsíci

Petr Pešek

Znění stížnosti

Dobrý den nechápu jednání Vaší firmy ale posílat SMS a e-maily o půlnoci je neomluvitelné. Musím v šest hodin ráno vstávat do práce. A Vaše noční zprávy mne dvakrát vzbudili. Tak doufám že už se takové jednání nebude opakovat. Jinak se obrátím ČOI. Děkuji Petr Pešek. Tel.776253464


Požadované řešení

Neposílat zprávy SMS a e-maily od 20.00hod. do 09.00hod. Rád bych se vyspal.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.3.2022 11:45, před 4 měsíci

Otázka uvedená ve stížnosti není regulována žádnými obecně závaznými právními předpisy. Její řešení tak závisí na konkrétních interních pravidlech dané společnosti, do kterých není možné zasahovat.

Vzhledem k tomu, že stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, nemůže být na portálu VašeStížnosti.cz publikována, předáváme jí však společnosti, jako podnět ke zlepšení služeb.

Reakce společnosti

Publikováno
16.3.2022 08:13, před 3 měsíci

Dobrý den, pane Pešku, vzniklá situace mě velmi mrzí. Binární SMS zprávy jsou zasílány zákazníkům automaticky v okamžiku, kdy dochází k aktivaci služeb, změně smlouvy apod. Některé tyto SMS zprávy si můžete vypnout sám ve své internetové samoobsluze Můj Vodafone (https://www.vodafone.cz/muj/prihlaseni). Na svém telefonním přístroji si také můžete nastavit časové omezení, kdy Vám sice zpráva přijde, ale nebudete na ni zvukově či jiným způsobem upozorněn.
Případně nám napište přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.4.2022 21:04, před 2 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.