Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 43 |
Stále v řešení: | 25 |
Dobrý den, dnes Váš řidič přijel dřív než měl. Nesedím doma celý den a nečekám na balík. Řídím se Vašim určeným časem. Po zavolání řidiče jsem pánovi rekla, že jsem kousek od něho, že mu za minutu zavolám a odchytnu si ho a přeberu balík. Pán mi oznámil, že takhle určitě NE!Balík mi dá do nějakýho parcel shopu.Absolutni neochota a jednání řeznického psa. Jelikož dnes odlétám a týden v ČR nebudu, tak balík nepřeberu.Takže jelikož pán přijel dřív než měl, tak jsem mu to chtěla usnadnit. A pán byl ochota sama!!!! Já musím volat do firmy od které jsem si objednala zboží, zrušit to a znovu objednat. Toto je už po několikáté. Budu si vybírat, už jiné dopravce. Káňová
Řešení je jednoduché. Pánovi vysvětlit, jak se chovat k zákazníkům.
|
Tweet |