Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#56396Otřesné chování

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 28 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2022, před 2 lety

Nikol Káňová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes Váš řidič přijel dřív než měl. Nesedím doma celý den a nečekám na balík. Řídím se Vašim určeným časem. Po zavolání řidiče jsem pánovi rekla, že jsem kousek od něho, že mu za minutu zavolám a odchytnu si ho a přeberu balík. Pán mi oznámil, že takhle určitě NE!Balík mi dá do nějakýho parcel shopu.Absolutni neochota a jednání řeznického psa. Jelikož dnes odlétám a týden v ČR nebudu, tak balík nepřeberu.Takže jelikož pán přijel dřív než měl, tak jsem mu to chtěla usnadnit. A pán byl ochota sama!!!! Já musím volat do firmy od které jsem si objednala zboží, zrušit to a znovu objednat. Toto je už po několikáté. Budu si vybírat, už jiné dopravce. Káňová


Požadované řešení

Řešení je jednoduché. Pánovi vysvětlit, jak se chovat k zákazníkům.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému