| Počet nahlášených stížností: | 937 |
| Z toho za letošní rok: | 23 |
| Stále v řešení: | 3 |
100%
0%
Před nějakou dobou jsem telefonicky odsouhlasil firmě Stander zaslání bezplatného vzorku Ginseg RCG s tím, že po odzkoušení se budu moc rozhodnout, jestli budou následovat další dodávky. Vzorek jsem neobdržel, ale 9.3. 2022 přišla SMS s tím , že jsem nezaplatil za dodávku zboží, kterou jsem také neobdržel a nebyla ani zaslána adresa pro písemné zrušení dalších dodávek. Zavolal jsem na v SMS uvedené tel. číslo 227191219 na zák. servis p. Tomsové, která mi sdělila ,abych nic neplatil, že celou záležitost vyřídí . Dne 18.3. 2022 jsem však obdržel vlastně 1. fyzickou dodávku společně s fakturou na 990 Kč a s tím, že další dodávky mohu zrušit do 6.4. 2022 , ale bez mailové adresy, na kterou je možno zaslat písemné storno dalších dodávek, pouze je zde adresa do Polska Stander, ul.Bodycha 87, 05- 816 Reguly, Polska. Požaduji vrácení zboží vrácení /nedoručen bezplatný vzorek pro odzkoušení a tím ani adresa pro zrušení dalších dodávek/, a také storno dalších dodávek. Ve věci se pokusím zítra 21.3. opět zavolat na zákaznický servis.
Děkuji za pomoc při řešení sporu.
S pozdravem Zdeněk Venc, tel. 602562083
CBD and GINSENG (RCG), 30 kapslí
Požaduji vrácení zboží, storno faktury a zrušení dalších dodávek.
Zítra zašlu ještě výsledek tel. hovoru se zákaznickým servisem.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko).
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.