Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#56533Otřesné chování na výdejním místě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
21.03.2022, před 2 lety

Zdeňka Bednářová

Znění stížnosti

V pátek 18. 3. 2022 jsem dostala SMS zprávu o doručení zásilky Z 5623308529 i s termíny, kdy si mohu zásilku vyzvednout ve výdejním místě Tabák Traficon, Praha 4, Budějovická 356/1a. V oznámené pracovní době jsem šla hned v pátek do této provozovny. Tabák byl zavřený a vrátný v poliklinice mi sdělil, že už tam dávno nikdo není, paní šla domů. Šla jsem si pro zásilku dnes 21. 3. v 9 hodin. Provozovna byla pootevřená a prodavačka uvnitř, chtěla jsem se jenom slušně zeptat, kdy bude tedy otevřeno a dokdy bude otevřeno. Paní mě velmi hrubým způsobem vyhodila, takže jsem se nedozvěděla nic, křičela, že "Otevřeno bude asi za půl hodiny". Informaci dokdy bude otevřeno jsem se nedozvěděla vůbec. Nemám čas stále chodit pro jednu zásilku a je mi velmi nepříjemné čelit takovému chování prodavačky. Děkuji za vyřízení stížnosti.
Dr. Zdeňka Bednářová


Požadované řešení

Slušné chování osob na výdejním místě. Prověření, zda Vámi uvedená otvírací doba na výdejním místě je správná.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému