| Počet nahlášených stížností: | 937 |
| Z toho za letošní rok: | 23 |
| Stále v řešení: | 3 |
100%
0%
Tato firma obtěžuje především starší občany nabídkou APPLE CIDER VINEGAR +CHRONE a CBD oil přírodních výrobků. Pracovníci této firmy nabízejí tyto výrobky zdarma, ale s příchodem této první zásilky (zdarma)přijde též sdělení, že odběrem zásilky zdarma se zavazují k pravidelnému odběru těchto výrobků měsíčně za 999.-Kč. V případě, že nesouhlasíte musíte napsat písemné odstoupení od smlouvy. Problém je však, že nevíte na kterou adresu odstoupení napsat.Na příchozí obálce s výrobky je adresa DIRECTLINK, ODNOS Wattova 1046/19,Ostrava 700 71, na úvodu dopisu přiloženém k výrobkům je adresa ul.BODYCHA 87, 05-816Reguly, Polska a další adresa v dopise uvedena jako kontakt je PO BOX 18,Praha 2, 120 00. Na poslední adresu jsem poslal 21.12.2021 odstoupení od smlouvy doporučeně a to mi na tel zákaznického čísla 227191219 potvrdili.I přes to mi dnes 21.3.2022 přišla obálka s nevyžádanými výrobky APPLE CIDER VINEGAR+CHROMD a CBD oil s fakturou 999.-Kč. Můžete se ozvat na email, který neuvádějí...Jedná se o ŠMEJDY. Neustále obtěžují staré a nemocné lidi. Navíc jejich příchozí volání platíte vy. V prosinci mě jejich hovor stál 600.-Kč.
Obtěžující a podvodné chování této firmy
Přeji si aby mě tato firma více nekontaktovala a přestala mi zasílat výrobky, které jsem si neobjednal a nemám o ně zájem a ani je ze zdravotních důvodů nemohu užívat.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena.
Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko).
Je taktéž vhodné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.