Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:551
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

78%
22%
Toto skore je založeno na 105 stížnostech.

#56823Nedopečený chléb

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.04.2022, před měsícem

Simona Maxová

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych poprosit o nápravu na prodejne v ul. Makovského v Řepích na Praze 6. Za poslední půl rok se mi už nejméně 10x stalo, že zakoupený chléb byl doma po rozkrojení uvnitř nedopečený, těsto uvnitř lepkavé až mazlavé. Pochopitelně nás z takto nedopečeného chleba bolelo břicho, v dalších případech jsme už chléb ani nejedli a rovnou vyhodili. Kupujeme dřevorubecký nebo lámankový a stává se to u obou. Oba chleby jsou super, ale bohužel už chodíme pro pečivo raději do Billy, stejně jako už většina sousedů.


Produkt

Lámankový chléb a dřevorubecký chléb


Požadované řešení

Prosím naučte zaměstnance správně nastavit pekárny tak, aby byly chleby správně propečené, ne uvnitř syrové - lepkavé těsto.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.4.2022 11:32, před měsícem

Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.

Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Reakce společnosti

Publikováno
5.4.2022 15:39, před měsícem

Dobrý den, paní Maxová, mrzí nás Vaše nespokojenost s chlebem, který jste v naší prodejně zakoupila. Doporučujeme Vám v tomto případě zboží ve kterékoliv naší prodejně reklamovat, budou Vám vráceny peníze i bez předložení účtenky, máte-li jej stále k dispozici. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2022 14:17, před 12 dny

Děkujeme společnosti za vyjádření. Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.5.2022 06:43, před 8 dny


Simona Maxová

Hodnocení: