Počet nahlášených stížností: | 1269 |
Z toho za letošní rok: | 24 |
Stále v řešení: | 12 |
V lednu jsem začal reklamovat Microsoft Surface 7 pro(Brno). Přesně 30.den jsem dostal info o tom, že se závada neprojevila a přístroj je k vyzvednutí. Při vyzvednutí se závada okamžitě objevila(a v krabici bylo přibalena A4 s vyvětlením, že to není možné reklamovat skrze mechanické poškození a vypsané veškeré možnsoti z obchodích podmínek bez řečeného přesného poškození). Řekl jsem, že to takto nepřeberu a ať to tam vratí. Po 3 týdnech jsem se připomněl a zjistil jsem, že to stále jen leželo na pobočce bez jakýhokoli řešení.
Tak jsem došel na pobočku a opět jsem to odeslal na reklamci č.2, po 4 týdnech přišlo vyjadření o zamítnutí reklamace, ale v krabici byl připojený dokument o servisu a diagnóze přístroje, kde bylo zmíněné, že se jedná o vadnou řídící desku a nikde zmíňka o mechanickém poškození. Po telefonátu na Microsoft servis, kde byl přístoj na diagnoze mě bylo řečeno, že přístroj byl zde reklamovaný pouze jednou a že neszjistili mechanické poškození!!
Opět je to týden od požadavku o vyřešení této reklamace a žádná informace se ke mně nedostala!
Přístroj potřebuji k práci a jsem bez něho už přes 3 měsíce a stále dostávám jednu klamnou informaci za druhou a je semnou pěkně vyje*****.
Prosím tedy o vyřešení a to co nejdříve!!!
Č. reklamace: ASRE22077582 a ASRE22286205
Martin Hoplíček
Microsoft Surface 7 pro
Vrácení peněz
|
Tweet |