Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1269
Z toho za letošní rok:24
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 271 stížnostech.

#57175Nepochopitlné řešení Reklamace a klamné informace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2022, před rokem

Martin Hoplíček

Znění stížnosti

V lednu jsem začal reklamovat Microsoft Surface 7 pro(Brno). Přesně 30.den jsem dostal info o tom, že se závada neprojevila a přístroj je k vyzvednutí. Při vyzvednutí se závada okamžitě objevila(a v krabici bylo přibalena A4 s vyvětlením, že to není možné reklamovat skrze mechanické poškození a vypsané veškeré možnsoti z obchodích podmínek bez řečeného přesného poškození). Řekl jsem, že to takto nepřeberu a ať to tam vratí. Po 3 týdnech jsem se připomněl a zjistil jsem, že to stále jen leželo na pobočce bez jakýhokoli řešení.
Tak jsem došel na pobočku a opět jsem to odeslal na reklamci č.2, po 4 týdnech přišlo vyjadření o zamítnutí reklamace, ale v krabici byl připojený dokument o servisu a diagnóze přístroje, kde bylo zmíněné, že se jedná o vadnou řídící desku a nikde zmíňka o mechanickém poškození. Po telefonátu na Microsoft servis, kde byl přístoj na diagnoze mě bylo řečeno, že přístroj byl zde reklamovaný pouze jednou a že neszjistili mechanické poškození!!

Opět je to týden od požadavku o vyřešení této reklamace a žádná informace se ke mně nedostala!

Přístroj potřebuji k práci a jsem bez něho už přes 3 měsíce a stále dostávám jednu klamnou informaci za druhou a je semnou pěkně vyje*****.

Prosím tedy o vyřešení a to co nejdříve!!!
Č. reklamace: ASRE22077582 a ASRE22286205
Martin Hoplíček


Produkt

Microsoft Surface 7 pro


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému