Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#57419Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 16 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2022, před rokem

Irena Pavelcová

Znění stížnosti

Dne 3.5. mi měla být doručena zásilka na adresu ***.Řidič volal ve 12 hod 21 min,že za chvíli přijede. Řekla jsem,že nejsem doma,ale jsou tam rodiče,ať tedy zazvoní,že zásilku převezmou oni. Ihned jsem matce vovlala,ta seděla celou dobu u okna a čekala. Řidič přijel,seděl v autě,vůbec nevylezl a nezazvonil. Matka tedy šla za ním,on řekl,že už zásilku uložil na zásilkovnu a odjel..
Vzápětí mi přišla zpráva,že zásilka byla uložena v ***,což nechápu,proč v jiném městě,když zásilkovnu máme i ve ***. Několikrát jsem zkoušela řidiči volat,aby mi to vysbětlit,telefon mi nezvedl.
Pavelcová


Požadované řešení

Požaduji vysvětlení,prč se řidič zachoval nelogicky a zásilku nepředal. A nejsem ochotna si pro ni jet do jiného města.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému