| Počet nahlášených stížností: | 937 |
| Z toho za letošní rok: | 23 |
| Stále v řešení: | 3 |
100%
0%
Dne 12.5.2022 mi byla vhozena do schránky neobjednaná zásilka zboží se splatností 20.5.2022 a možností zrušení dalšího odběru do 20.6.2022. Na zákaznický servis se nelze dovolat,email nefunguje,zásilku zrušit nelze. V každém případě jsem si žádnou zásilku neobjednala,ani po telefonickém hovoru, byla mi doručena podvodně a neoprávněně. Požaduji okamžité zrušení zasílání zboží.
Stander Silver Shavers Man7 (12011)
Okamžité zrušení zasílání zboží.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Z našich zkušeností uvádíme, že společnost uzavírá smlouvy po telefonu - je tedy možné, že k uzavření smlouvy došlo tímto způsobem.
Pro jistotu doporučujeme spotřebiteli kontaktovat společnost Stander Sp. z.o.o. písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou, s žádostí o ukončení závazku (odstoupením, případně výpovědí) na uvedené adrese (Warszawa, Ursus, ul. Bodycha 87, 05-816 Reguły, Polsko). Zasláním výpovědi spotřebitel nepotvrdí existenci závazku - ten lze i nadále rozporovat. Jedná se pouze o preventivní opatření pro další případné zásilky.
Je taktéž možné zaslat žádost o odstranění osobních údajů z databáze, aby spotřebitel nemohl být v budoucnu kontaktován ze strany společnosti s dalšími nabídkami. Spotřebitel může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCnet-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.