Počet nahlášených stížností: | 745 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 10 |
292DNE 22.8.2014 jsem zakoupil v prodejně LIDL provozovna Uherské Hradiště Horkovzdušnou pistoli. Po kratkém použití pistole přestala fungovat. Dne 8.10.2014 jsem šel pistoli reklamovat na reklamační list jsem uvedl, že žádám vrácení peněz!
Asi po měsíci mě volali z prodejny, že reklamace je vyřízená. Při návštěvě prodejny se mě místo peněz snažili vnutit novou pistoli, což jsem odmítl přijmout, s tím že jíž jednu pistoli mám (potřeboval jsem dodělat rozdělanou práci) a požadoval vrácení peněz nebo možnost výběru jiného zboží ve stejné ceně . Bylo mě řečeno, že to nejde. Ať si stěžuji ! Napsal jsem proto koncem listopadu na adresu společnosti stížnost ve, které jsem situaci popsal. Do dnešního dne jsem nedostal žádnou odpověď a nepřevzatá Horkovzdušná pistole někde leží a nikomu to nevadí.
Horkovzdušná pistole 96232 299 Kč
Požaduji vrácení peněz, tak jak jsem to uvedl na reklamačním listě
|
Tweet |