Společnost


Zásilkovna s.r.o.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:43
Stále v řešení:25
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#57913Nedostanu zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2022, před rokem

Michaela Wirgelová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes mi měla být doručena zásilka číslo 4009589833, cca ve 16:40 mi volala paní, že čeká před domem se zásilkou, řekla jsem, že hned jdu ven. Neuběhla ani minuta a paní volala znovu, že na mě nemá čas čekat. Do 2 minut jsem od prvního hovoru s paní byla před domem, paní na mě byla sprostá a chtěla odjet, volala údajně s někým z dispečinku a i přesto mě nazvala p.., chtěla jsem zásilku platit platební kartou, ani jsem tu kartu nestihla přiložit k terminálu a paní mi oznámila, že je karta zamítnutá. Poté nasedla do auta a ujela. Hned po incidentu jsem volala na info. linku Zásilkovny a tam mi řekli, že mi nemají jak pomoct. Nezlobte se na mě, ale tohle se mi u žádné jiné doručovací společnosti nikdy nestalo.


Produkt

Doručovací společnost Zasilkovna s.r.o.


Požadované řešení

Zásilka mi nebyla dodána a ještě se ke mě paní zachovala jako k nějakému kusu hardu. Tohle není profesionální. Požaduji aby na paní, která doručovala na ulici Divišová ve Frýdku-Místku, byla na hodinu propuštěna, nechápu proč zamestanavate takové lidi.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému