Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 43 |
Stále v řešení: | 25 |
Dobrý den, dnes mi měla být doručena zásilka číslo 4009589833, cca ve 16:40 mi volala paní, že čeká před domem se zásilkou, řekla jsem, že hned jdu ven. Neuběhla ani minuta a paní volala znovu, že na mě nemá čas čekat. Do 2 minut jsem od prvního hovoru s paní byla před domem, paní na mě byla sprostá a chtěla odjet, volala údajně s někým z dispečinku a i přesto mě nazvala p.., chtěla jsem zásilku platit platební kartou, ani jsem tu kartu nestihla přiložit k terminálu a paní mi oznámila, že je karta zamítnutá. Poté nasedla do auta a ujela. Hned po incidentu jsem volala na info. linku Zásilkovny a tam mi řekli, že mi nemají jak pomoct. Nezlobte se na mě, ale tohle se mi u žádné jiné doručovací společnosti nikdy nestalo.
Doručovací společnost Zasilkovna s.r.o.
Zásilka mi nebyla dodána a ještě se ke mě paní zachovala jako k nějakému kusu hardu. Tohle není profesionální. Požaduji aby na paní, která doručovala na ulici Divišová ve Frýdku-Místku, byla na hodinu propuštěna, nechápu proč zamestanavate takové lidi.
|
Tweet |