Společnost


Lidl Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:580
Z toho za letošní rok:72
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#57972Prodej nebezpecneho zbozi

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2022, před 3 měsíci

Olga Hlavatá

Znění stížnosti

Dobry den..
V patek 27.5. Jsem zakoupila v prodejně
Lidl Milovice akcni zbozi.jedna se o Hrejive naplasti za 149,-Kc
Pred pouzitim jsem si precetla navod .
Jelikoz je uvedeno,ze smeji pouzivat osoby do 65 let a me je temern70.Nemohu pouzivat.Navic v navodu uvedeno,ze se naplast musi uzivat pres spodni pradlo,jinak hrozi popaleni pokozky.i pri pouzizi tenkeho,ci silonoveho pradla.
Pokud kupuji v lejarnach,aplikuji primo na telo.
Bohuzel nemohu ani uplatnit reklamaci,protoze uctenky po kontrole vyhazuji.
Jak je mozne,ze se ve Vasich prodejnach objevilo zdravi ohrozujici zbozi?
Doufam,ze mou stiznost prosetrite a pripadne mi uznate reklamaci.
Rada v Lidlu nakupuji.
S pozdravem
O.Hlavatá,Lysá n.Labem


Požadované řešení

Uznani reklamace


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.6.2022 16:52, před 2 měsíci

Prodávající je podle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Pro uplatnění reklamace není třeba předložení účtenky, postačí předložení výpisu z účtu, pokud bylo zboží zaplaceno bezhotovostně, nebo je možné zakoupení prokázat svědeckou výpovědí třetí osoby.

Zboží, které není určené pro určitou skupinu spotřebitelů, by mělo při své prezentaci viditelně a jasně upozorňovat na tuto skutečnost. Informace, že zboží není určeno pro určitou skupinu spotřebitelů musí být jasně patrno již před koupí zboží, nikoliv až po jeho prodeji.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
7.6.2022 17:02, před 2 měsíci

Dobrý den, paní Hlavatá. Zakoupené zboží můžete vrátit ve kterékoli prodejně do 3 měsíců od zakoupení. Zboží je nutné přinést nepoužité, v původním obalu, nepoškozené a s originálním pokladním dokladem nebo na předložit elektronickou účtenku z aplikace Lidl Plus. Co se týká Vašeho podnětu ohledně závadnosti zboží, doporučujeme Vám obrátit se na náš zákaznický servis prostřednictvím bezplatné linky 800 115 435 či kontaktního formuláře na našich webových stránkách, kolegové Váš podnět předají pro prošetření a vyjádření nákupnímu oddělení. Děkujeme, že jste se na nás prostřednictvím Dtestu obrátila. S pozdravem Lidl Česká republika v.o.s.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.7.2022 16:23, před měsícem

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Nyní se čeká na vyjádření spotřebitele.