| Počet nahlášených stížností: | 937 |
| Z toho za letošní rok: | 23 |
| Stále v řešení: | 3 |
100%
0%
Dotala jsem od Vás NEVYŽÁDANÉ zboží. Po telefonickém rozhovoru s Vaší spojovatelkou a na její radu jsem zboží dala do obálky a poslala zpět na Vaši adresu.
Nyní jsem dostala SMS zprávu že mám toto zboží ihned zaplatit. VS 135150.
Bohužel to není poprvé co mám s Vámi problémy. V roce 2016 jsem si u Vás objednala zboží a žádně zaplatila a přesto jste mě předali firmě ALEKTRUM vymáhání pohledávek. Doložila jsem doklad o zalacení a celá záležitost skončila. Byly bych Vám vděčná kdyby se toto již neopakovalo.
S pozdravem
ing. Dagmar Vitamvásová
696050 Moravany 98
Příště nic neposílat
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.