Společnost


AUKRO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#58235Neoprávněně naučtované dph

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.06.2022, před 6 měsíci

Dana Smrčková

Znění stížnosti

Občas prodávám na Aukru a zaujala mě jejich reklama na posíláni balíčků přes balikovnu za zvýhodněnou cenu 59 Kč včetně dph.Považovala jsem to za konečnou cenu,ale v měsíčním vyúčtování ,kdy jsem posilala 5 balíčku,tak mi bylo připočteno 21 % dph.Na můj dotaz proč je znovu počítáno dph když je v ceně 59 kč, mi to nejsou schopni vysvětlit.


Požadované řešení

Srozumitelné vysvětlení proč je dph účtováno jak v ceně balíčku tak ještě jednou v měsíčním vyúčtování.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 13:25, před 6 měsíci

Dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele je prodávající povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.

Z popisu nemůžeme určit, zda je označení ceny v souladu s tímto ustanovením (resp. celkově s právními předpisy), neboť jsme při kontrole nenalezli tuto nabídku dopravy. Avšak i v jiném případě bychom mohli podat pouze nezávazné stanovisko, neboť nejsme orgánem, který může závazně rozhodnout. Tím je v této oblasti Česká obchodní inspekce.

Jak již bylo zmíněno výše, dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (https://www.coi.cz/podatelna/).

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 16:44, před měsícem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.