Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:593
Z toho za letošní rok:74
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

55%
45%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#58250Chybně zrušený internet

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.06.2022, před 4 měsíci

Michal Štrkolec

Znění stížnosti

Problém se začal při přepisu smlouvy internetu na starou adresu na bývalého spolubydlícího. Žádost o přepis byla zaslaná 4.3.2022 na uvedenou emailovou adresu. Na tuto žádost se nik neozval, a tak jsem se pokusil návštěvou pobočky 26.3.2022 Vodafone v Brněnské Olympii žádost urychlit. Tam mou žádost přijali a myslel jsem si, že bude všechno dořešeno v blízkých týdnech. 1.4.2022 sem pak dostal správu, že tahle žádost nebude možná, kvůli občanství mého spolubydlícího. Jelikož v správě nebylo nic napsané, pokusili jsme se dodat doplněk s dokladováním jeho přechodného pobytu na dané adrese. Ten jsme zaslali 5.4.2022 opět na uvedenou emailovou adresu Vodafone, na což opět nikdo nereagoval. Jelikož se nikdo neozýval, rozhodli jsme se navštívit Vodafone pobočku v Brněnské Vaňkovce někdy v týdnu 18.4.2022 – 22.4.2022. Pán na pobočce tam byl nápomocný a řekl, že nejlepší v tomhle případu bude danou službu zrušit a bývalý spolubydlící si ji bude muset opět založit. Ne ideální situace ale pochopitelné, a tak jsme se rozhodli ji podstoupit. Následně jsem dostal telefonát, kde jsem paní instruoval, kterou adresu bude třeba zrušit, jelikož jsem již v tom čase mněl i druhý internet na jinou adresu. Paní službu na telefonu zrušila někdy v posledním týdnu dubna a řekla mi kdy třeba vrátit půjčený modem. Modem jsem tedy vrátil 14.5.2022 na pobočce v Brněnské Olympii a myslel jsem si, že je všechno dořešeno. Následně jsem však omylem zaplatil poslední vyúčtovaní za zrušenou službu 2x, a tak jsem se rozhodl navštívit pobočku v Brněnské Vaňkovce koncem května abychom jsem vyžádal vrácení přeplatku. Tam jsem se však dozvěděl, že už s Vodafonem nemám žádnou službu, jelikož mi někdo zrušil i druhý internet o co jsem vůbec nežádal. Pán na pobočce mi tedy vysvětlil, jak můžeme postupovat s vyřešením nové smlouvy, jelikož mu ale nešel pořádně systém, slíbil, že mi zavolá následující den. Pán z pobočky se neozval, tak jsem to neřešil až do momentu, když mi ve středu 8.6.2022 přestal jet internet. Navštívil jsem tedy opět pobočku v Brněnské Vaňkovce v sobotu 11.6.2022, kde mi pán řekl, že tam už je celá smlouva nachystaná ale nedokončená. To mně docela dost zarazilo, jelikož mi předešlý kolega slíbil hovor. Co mě však úplně dostalo bylo, že za novou službu a nový modem, budu muset jako nový zákazník zaplatit zálohu 500 kč, jelikož jsem ze zahraničí. To vše, když jsem předtím byl zákazníkem Vodafone skoro 7 let a nikdy jsem s nimi neměl problém. Podle mě je absolutně neadekvátní takovéto řešení, jelikož to byla chyba na straně Vodafone, musel jsem několik krát navštívit pobočku abych vyřešil svou situaci a stále jsem bez internetu.


Produkt

Internet 150 Mbit


Požadované řešení

Vyžadovat zálohu, i když vratnou od někoho, kdo vůbec za svou situaci nemůže je neakceptovatelné. Taktéž bych předpokládal nějaké ospravedlnění za všechen čas, který jsem musel řešením strávit a to ve formě slevy na službě, anebo podobným.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 14:09, před 4 měsíci

Zrušit smlouvu lze pouze na základě zákona, smlouvy, či dohody stran. V uvedeném případě se domníváme, že u "druhého internetu" nenastala ani jedna z těchto tří uvedených situací.

Jestliže tedy došlo ke zrušení, které nemělo výše uvedený základ, domníváme se, že společnost nemůže požadovat zálohu "od nového zákazníka", neboť jeho smlouva nebyla zrušena. Jestliže se však záloha vztahuje k nové službě bez ohledu na to, zda se jedná o stálého zákazníka nebo zákazníka nového, mohla by být za splnění dalších podmínek požadována.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Reakce společnosti

Publikováno
20.6.2022 06:52, před 4 měsíci

Dobrý den, pane Štrkolče, mrzí mě vzniklé komplikace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2022 23:12, před 2 měsíci

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.7.2022 09:29, před 2 měsíci


Michal Štrkolec

Dobrý deň,
Sťažnosť som podal spoločnosti Vodafone cez kontaktný formulár ktorý bol vyššie uvedený. Momentálne čakám na vyjadrenie.
Ďakujem
S pozdravom
Michal Štrkolec

Reakce společnosti

Publikováno
26.7.2022 06:07, před 2 měsíci

Dobrý den, pane Štrkolče, daná záležitost a komplikace mě velmi mrzí. Pokud jste již reklamaci podal, prosím, vyčkejte na vyjádření našeho reklamačního oddělení. Vyjádření obdržíte nejpozději do 1 měsíce od jejího podání. Věřím, že se vše vyřeší k oboustranné spojenosti. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.9.2022 10:45, před 15 dny

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.9.2022 10:54, před 15 dny


Michal Štrkolec

Hodnocení:

Komentář: Vodafone potvrdil chybu z ich strany a toto bolo reflektované zľavou z inkasa.