| Počet nahlášených stížností: | 937 |
| Z toho za letošní rok: | 23 |
| Stále v řešení: | 3 |
100%
0%
Je to stále dokola,5x sem rušila zasílání zboží,vždy mi bylo slíbeno,ba přímo přísaháno,že už se to nebude opakovat.Zboží sem vracela,platila sem za to 75 kč,abych to měla s potvrzením převzetí,následně už chodily třeba jen faktury a penále za nezaplacení,nyní už i výhružné sms.Potom zase zboží,když sem tam zase volala,jako omluvu kromě přísahy že už se to nebude opakovat sem si zboží měla nechat a ejhle-zas přišla výhružná sms.Mám toho dost.Platit nic nebudu a jestliže se to bude opakovat,podám trestní oznámení.Šmejdi.Tohle nemá obdoby.
Krupková
Okamžitě přestat cokoli zasílat,vymazat si mou adresu a neobtěžovat mě!
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.